כסף וצרכנות

מותג החלב שישתלט על השוק? המוצר החדש רוצה לעשות מהפכה

מנכ"ל מחלבות רמת הגולן, פיני גורביץ', חושף תוכניות מרחיקות לכת נוספות. במהלך 2025 מתכוונת המחלבה להשיק סדרת מוצרים ומספר: "לא ניקח פרמיה של 15% על המחיר כמו מחלבות גד, אנחנו נתחרה גם במחיר"
מערכת ice | 
מוצרי חלב (צילום Magma Images)
מחלבת רמת הגולן מתכוננת לחולל מהפכה בשוק מוצרי החלב הישראלי, עם השקת סדרת מוצרים חדשה שתגיע למדפי הסופרמרקטים בעוד מספר שבועות. המחלבה תציג אריזות קרטון מעוצבות בלוגו חדש, הכולל איור של הרים מושלגים - רמז לחרמון ובו בזמן קריצה לנופי האלפים השווייצריים, תוך הבלטת המסורת החקלאית העתיקה.
הסדרה החדשה תכלול מגוון מוצרי חלב: חלב מפוקח, חלב מועשר בסיבים, חלב לקפה וחלב נטול לקטוז. מדובר באירוע היסטורי בענף, שכן מאז רכישת טרה על ידי קוקה-קולה ב-2006, לא בוצעה השקת מותג חדש בתחום החלב. למרות שמדובר בינתיים במחלבה קטנה עם מחזור מכירות של כ-140 מיליון שקל בשנה, קיימת תקווה זהירה להגברת התחרות בשוק.

מנכ"ל מחלבות רמת הגולן, פיני גורביץ', חושף תוכניות מרחיקות לכת נוספות. במהלך 2025 מתכוונת המחלבה להשיק סדרת גבינות מגוונת, הכוללת גבינה בולגרית, לאבנה עם וללא זעתר, גבינה צפתית, ברינזה, מוצרלה בייבי, פרסקה ושמנת 25% במגוון טעמים. המהלך מכוון להתחרות ישירות במותגים המובילים של תנובה, שטראוס, טרה וגד.
בראיון למגזין "ממון", מדגיש גורביץ' את האסטרטגיה השונה של המחלבה: "אנחנו לא ניקח פרמיה של 15% על המחיר כמו מחלבות גד, אנחנו נתחרה גם במחיר". זהו מהלך משמעותי בשוק ריכוזי שמגלגל 10 מיליארד שקל בשנה, שנשלט על ידי שלוש מחלבות גדולות - תנובה, שטראוס וטרה, כאשר מחלבות גד ניצבת בפער משמעותי מאחוריהן.
בהמשך התוכנית, מתכננת מחלבת רמת הגולן להשיק יוגורטים בסגנון יווני וגבינות קשות כמו ברי וקממבר. מהלך זה מגיע לאחר שנה של שיקום, לאחר שהמחלבה נרכשה על ידי חברת "זנלכל" מבית משפט. גורביץ', שהגיע לענף המזון מתעשיית הטקסטיל, מבקש לשדר שאיפה לחדשנות ותחרותיות בשוק מוצרי החלב הישראלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה