כסף וצרכנות

סמנכ״לית סטרונגפול: "המלחמה השפיעה בעיקר על תחום הייבוא" I ריאיון

בזמן קצר של ארבע שנים בלבד, מותג בגדי הספורט הישראלי סטרונגפול הצליח המותג הישראלי לחדור לשוק. המותג מתמודד עם אתגרים כמו המלחמה האחרונה, מגדיל את היקף פעילותו, ומתכנן עתיד חדשני. כך מספרת סמנכ"לית השיווק שחר ממן בריאיון
ענת סימן טוב | 
שחר ממן סמנכלית שיווק סטורנגפול (צילום עירד נצר)
ארבע שנים בלבד מאז הקמתו, המותג הישראלי סטרונגפול, מצליח לחדש את עולם בגדי הספורט עם שילוב מנצח של נוחות, סטייל ומחיר נגיש. כחלק מאסטרטגית הצמיחה של החברה והביקושים הגבוהים למותג, סטרונגפול חתמה על הסכם הרכישה של טרמינל איקס את החברה העומד על 51%. באמצעות התשתיות המתקדמות והטכנולוגיות של טרמינל איקס, סטרונגפול צפויה להתרחב, לגדול ולהגיע לקהלים חדשים. סמנכ"לית המותג, שחר ממן, מספרת על הדרך שעברו, האתגרים שהציבה המלחמה, וכיצד הצליחו לגעת בחייהן של אלפי נשים.
 
ספרי לי קצת על המותג ומה מייחד אותו?
"סטרונגפול הוא מותג בגדי אקטיב לנשים שהוקם לפני כארבע שנים. אנחנו מציעים בגדי ספורט קלאסיים, טייצים, שמלות טניס, ואביזרים משלימים. הייחוד שלנו הוא השילוב בין אופנה, נוחות, ומחיר נגיש תוך שמירה על איכות גבוה. המסר שלנו הוא שכל אחת יכולה למצוא אצלנו את המידה, הגזרה, והסגנון שמתאימים לה, ולהרגיש טוב ונוח."
את רק בת 24, איך התחלת את דרכך בגיל כל כך צעיר?
"זה קרה כשעוד הייתי חיילת בקורונה. הכרתי את דור קדם וירדן דויטש, מייסדי המותג, דרך חברה משותפת. בהתחלה הצעתי לעזור בשירות לקוחות, אבל מהר מאוד מצאנו את עצמנו עובדים באותו הראש. לא היה לי רקע בתחום, אבל למדתי הכל תוך כדי תנועה. מפגישות עם חברות שיווק, פודקאסטים, ועד מעקב אחרי מתחרים בעולם. המותג גדל יחד איתי, והיום אני חלק מההובלה שלו."
איך הצלחתם להפוך למותג מוביל ללא ניסיון קודם?
"זיהינו את הכיוון שהעולם הולך אליו, במיוחד בעולם הרשתות החברתיות. הימרנו על עבודה עם משפיעניות – מהלך שהתברר כהצלחה אדירה. חשבנו מנקודת מבט של צרכנית: מה גורם לי לקנות? הבנו שהשילוב של מחיר נגיש, איכות גבוהה, ומסר שיווקי אותנטי יוצר בידול משמעותי. בנוסף, השקענו ביצירת חוויית לקוח ייחודית באתר – למשל, האפשרות להחליף דוגמנית ולראות את הפריט על מידות שונות."
איך השפיעה המלחמה על הפעילות העסקית שלכם?
"המלחמה השפיעה בעיקר על תחום הייבוא. היו עיכובים משמעותיים שקצת שיבשו את התכניות, אבל למדנו להיות דינמיים. שיפרנו את אסטרטגיות השיווק שלנו והתאמנו את הפעילות כך שתמיד תהיה סחורה זמינה למכירה, במיוחד לקראת תקופות עמוסות כמו חודש נובמבר. בנוסף, הרחבנו את מגוון המוצרים כדי לצמצם את התלות במשלוחים בינלאומיים."
איך נולד הרעיון להפוך בגדי ספורט לאופנה יומיומית?
"הרעיון הגיע מהתבוננות במגמות עולמיות, במיוחד בארה"ב. כיום נשים רוצות להיות בנוחות שלהן ועדיין להיראות אופנתיות. שילוב של בגדי אקטיב עם פריטים יומיומיים, כמו סניקרס או בלייזר, מאפשר להן להיראות טרנדיות בלי לוותר על הנוחות. אנחנו רואים בזה חלק מהחיים. מהאימון בבוקר ועד ליציאה עם חברות לבית קפה."
מה היו המחשבות מאחורי פרויקט הגלויות להנצחת נרצחות המלחמה?
"בתקופה כזו היה לנו חשוב לתת ערך מוסף ולהנציח את הסיפורים של הנשים המדהימות האלו. אחת הנרצחות הייתה לקוחה קבועה שלנו, ואחותה פנתה אלינו עם סיפור מרגש עליה. החלטנו להוסיף לכל חבילה גלויה שמספרת את סיפורן של הנרצחות, עם מסר על החיים והמשמעות שלהן. זה היה פרויקט מרגש, והתגובות שקיבלנו היו מדהימות."
 
מה דעתך על חודש הקניות?
"החודש הזה, נובמבר, הוא אחד החודשים החשובים והמשמעותיים עבורנו. הוא מלא במבצעים מיוחדים כמו 'שופינג IL', חגי הקניות הסיניים, והדובדבן שבקצפת – 'בלאק פריידי'. זו התקופה שבה אנחנו עושים את המקסימום לתת ערך מוסף ללקוחות שלנו ולספק את ההצעות הכי משתלמות של השנה. בנוסף, אנו דואגים לשמור על החידוש עם השקות מיוחדות גם בתוך חודש שכולו מוקדש להנחות, כדי שגם הלקוחות הקיימות ימצאו עניין וישתכנעו לחזור ולהתחדש. המבצעים שלנו בנובמבר אינם מתמקדים ביום אחד בלבד אלא פרוסים לאורך החודש, עם דגש על חוויית קנייה מגוונת ומשתנה. לדוגמה, המבצעים לקראת 'בלאק פריידי' מתחילים אצלנו מוקדם יותר בשבוע כדי לתת מענה לכל הלקוחות. ההנחות משתנות כל הזמן, כך שתמיד יש סיבה להמשיך ולעקוב."
מבצעי נובמבר, זה בלוף או באמת יש מבצעים?
" אצלנו זה רחוק מהמציאות. אנו מאוד מקפידים לשמור על אמינות מול הלקוחות. המבצעים שלנו הם האטרקטיביים ביותר לאורך כל השנה, והנחות מסוימות שניתנות בנובמבר הן חד-פעמיות ולא יחזרו במהלך השנה כולה. אנחנו מבינים היטב שהלקוחות שלנו משקיעות מחשבה לאן להפנות את הכסף שלהן, ואם נעשה מהלכים לא נכונים,  נפסיד את האמון שלהן. לכן, הגישה שלנו היא להיות הכי שקופים וישרים שאפשר".
לאן פני המותג בשנת 2025?
"אנחנו מתכננים להתרחב לקטגוריות נוספות, כמו בגדי גברים ובגדי קז'ואל. בנוסף, אנחנו שואפים לפתוח חנות דגל ראשונה ולהמשיך לעבוד עם מובילות דעה ומשפיעניות כדי להגיע לקהלים חדשים. המטרה היא להמשיך לצמוח ולחדש, תוך שמירה על הערכים שמלווים אותנו מהיום הראשון."
סטרונגפול היא דוגמה חיה למותג שגדל מתוך הבנה עמוקה של צרכי השוק ונכונות לחדש ולהתאים את עצמו לשינויים. עם מבט לעתיד וערכים חברתיים חזקים, החברה מציבה רף גבוה לעולם האופנה המקומי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה