כסף וצרכנות
חודש הקניות : מה הישראלים קנו הכי הרבה באתרי האון ליין
חודש הקניות בשיאו וישראלים רבים ממשיכים לרכוש מהארץ אבל גם בעיקר בחו"ל. סקר חדש אותו ערכה חברת השליחויות הבינלאומי רד בוקס פרסל מפרסמת באיזה קטגוריה הישראלים קנו הכי הרבה, ואיזה אתר הכי אהוב על הישראלים
חודש הקניות בשיאו, ועם זאת המצב הלאומי והכלכלי לא עוצר את הישראלים מלקנות בחודש נובמבר, חודש הקניות העולמי. מנתוני סקר שערכה חברת השילוח הגלובלית רד בוקס פרסל, אשר מספקת שירות משלוחים הכולל קבלת כתובות בחו"ל ושילוח עד הבית בקרב לקוחותיה עולים נתונים מעניינים לגבי הרגלי הקניות של הצרכן הישראלי.
הישראלים אוהבים לקנות והרבה. התחום שהנרכש ביותר לפי הסקר, הוא תחום האופנה. כידוע, ישנם לא מעט הפרשי מחירים בין מותגים מחו"ל למותגים בארץ, כך שגם עם משלוח המחירים עשויים להיות זולים יותר, לעומת המחירים שבארץ.
למעשה, על פי הנתונים בסקר כ-66.21% מהישראלים ציינו שהם מזמינים אופנה מאתרים מחו"ל. הקטגוריה הבאה ובולטת גם היא על הצרכן הישראלי היא טכנולוגיה, ובאמת הצרכן הישראלי מזמין 49% בתחום זה. הקטגוריה הבאה האהובה על הצרכן הישראלי היא הקוסמטיקה שלפיה מזמינים 29.95% מהישראלים.
האתר האהוב על הישראלים בהזמנות מחו"ל הוא אמזון, שנכון שיש לו משלוחים לישראל, אבל לא בכל המוצרים ויש לא מעט משלוחים שיקרים יותר משימוש שילוח עם כתובת בחו"ל.
לפי הסקר אמזון נבחרה ברוב קולות באתר החביב על הצרכן הישראלי עם 73.89%.
בהמשך הרשימה, נכלל גם זארה עם 16.28%. יש לציין כי, טרום המלחמה המון ישראלים השתמשו בשירות להזמנות מזארה טורקיה שהיא זולה משמעותית ובאופן ניכר ודי דומה למחירים של זארה ספרד, מאשר בארץ. כך שצרכנים רבים היו עושים הזמנות גדולות ובכך, דמי המשלוח היו משתלמים ועדיין הפריטים היו זולים מבארץ.
מאז המלחמה והניתוק עם טורקיה, הזמנות אלו פחתו וזה מצביע על נתונים של ההזמנות של הרשת.
בהמשך הרשימה, נכלל גם זארה עם 16.28%. יש לציין כי, טרום המלחמה המון ישראלים השתמשו בשירות להזמנות מזארה טורקיה שהיא זולה משמעותית ובאופן ניכר ודי דומה למחירים של זארה ספרד, מאשר בארץ. כך שצרכנים רבים היו עושים הזמנות גדולות ובכך, דמי המשלוח היו משתלמים ועדיין הפריטים היו זולים מבארץ.
מאז המלחמה והניתוק עם טורקיה, הזמנות אלו פחתו וזה מצביע על נתונים של ההזמנות של הרשת.
בים האתרים הנוספים מהם הישראלים אוהבים להזמין הם יוניקלו 12.44%, אתר האיפור ספורה 12.29% ורשת הסופרמרקטים האמריקאית טרגט 10.29%.
לפעמים נדמה כי הקנייה שלנו אימפולסיבית, אך לפי הסקר עולה כי בימי מבצעים מרבית הצרכנים 54% עוברים על האתרים האהובים עליהם ביותר ומכינים רשימת סל קניות. החצי השני, יודע מראש מה חסר לו ואיפה הוא ישלים את זה.
עם זאת, יש גם לא מעט אימפולסיבים 41%, אשר שהודו כי הם נכנסים בזמן אמת וקונים לפי מה שהם רואים באותו הרגע.
לחברת רד בוקס פרסל רישיון עמילות מכס שהוענק לה מטעם משרד האוצר, לשחרור חבילות ומעטפות ביבוא אישי ומסחרי ורישיון בלדרות לשחרור חבילות מהמכס שהוענק לה מטעם מכס ישראל.
Red Box Parcel מפעילה מחסנים ומרכזים לוגיסטיים בפריסה בינלאומית ומספקת פלטפורמה לייבוא מוצרים בקלות, ביעילות ובזול, בשילוח ממגוון יעדים בארה"ב, אירופה, אנגליה וטורקיה
עוד ב-
נמרוד מגידוב, מנכ"ל חברת רד בורס פרסל אומר כי "הצרכן ישראלי יודע היטב מה הוא מחפש ומה הוא רוצה לקנות. אין ספק שיוקר המחיה גורם לישראלים רבים לחפש אלטרנטיבות איכותיות במחירים טובים ורבים מהם מנצלים את המבצעים הרבים על מנת לרכוש מגוון רחב של מוצרים ולהצטייד בהם. בנוסף, אנחנו רואים שהקהל התבגר, הוא מגיע למבצעים כשהוא מוכן ועם רשימות כדי לא להתפתות אחר מבצעים שלא מעניינים אותו".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה