כסף וצרכנות
גולדה תשבור את השוק? אלו הטעמים החדשים שהשיקה
חוגגים ציונות מתוקה: הסוכנות היהודית ורשת הגלידה הישראלית 'גולדה' הכריזו על שיתוף פעולה מרגש ומתוק במיוחד לציון שבוע העלייה במסגרתו השיקו שורה של טעמים חדשים. האם תוכלו לנחש באיזה טעמים מדובר?
לרגל ציון חגיגות 'שבוע העלייה' 2024, הסוכנות היהודית ורשת הגלידות הישראלית “גולדה” חוברים לקמפיין משותף המחבר בין עולים חדשים מכל העולם לציבור הישראלי, עם השקת מהדורה מיוחדת של טעמי גלידה שנוצרו בהשראת המדינות השונות מהן הגיעו העולים לישראל.
השנה, שבוע העלייה מקבל משמעות מרגשת במיוחד, וזאת כי למרות אירועי ה-7 באוקטובר נרשמו למעלה מ-31 אלף עולות ועולים חדשים שנחתו בישראל בסיוע של הסוכנות היהודית ומשרד העלייה והקליטה.
במסגרת שיתוף הפעולה, רשת 'גולדה' רקחה שישה טעמים במהדורה מוגבלת, בהשראת שש מדינות מתוך למעלה משמונים מדינות מהן עלו השנה לישראל:
ארגנטינה – ריבת חלב עם מלח, מחווה לדרום אמריקה.
ארצות הברית – חמאת בוטנים וריבת תות, בהשראת הטעם האמריקאי הקלאסי.
צרפת – קרם ברולה עם קראמולז עדין שמזכיר את המסורת הצרפתית.
אתיופיה – קפה אתיופי, כמחווה לטקסי הקפה המסורתיים.
אוקראינה – עוגת קייב, עם טעם אגוזי מתוק-מריר.
ארגנטינה – ריבת חלב עם מלח, מחווה לדרום אמריקה.
ארצות הברית – חמאת בוטנים וריבת תות, בהשראת הטעם האמריקאי הקלאסי.
צרפת – קרם ברולה עם קראמולז עדין שמזכיר את המסורת הצרפתית.
אתיופיה – קפה אתיופי, כמחווה לטקסי הקפה המסורתיים.
אוקראינה – עוגת קייב, עם טעם אגוזי מתוק-מריר.
הטעמים החדשים של "גלידה גולדה", קרדיט צילום: My Social
במהלך שבוע עלייה, כל סניף יציע טעם שונה מאחת המדינות, ובנוסף מארזי הגלידות ימותגו עם בר קוד שיפנה לאתר הסוכנות היהודית, בו ניתן לצפות בעולים חדשים מספרים את סיפורי העלייה האישיים שלהם, ומשתפים באתגרים ובחוויות שהובילו אותם לקשור את גורלם עם ישראל בתקופה מאתגרת זו.
מנכ״ל הסוכנות היהודית יהודה סטון: ״הסוכנות היהודית רותמת את העוצמה של יהדות העולם כדי לבנות את מדינת ישראל ולחזק אותה בימי שגרה ובעיתות חירום. מאז שפרצה המלחמה הגיעו לישראל יותר מ-31 אלף עולות ועולים חדשים, שתורמים לעוצמתה של המדינה בכל תחומי החיים ולבנייתה של החברה הישראלית. היוזמה המתוקה לכבוד ״שבוע העלייה״ היא הזדמנות נוספת להוקיר את העולים שמגיעים לישראל דווקא עכשיו ומתייצבים לצדה מתוך תחושת שליחות ואהבה״.
מנכ״ל הסוכנות היהודית, יהודה סטון בחלוקת גלידות במרכז הקליטה, צילום: ענר טאוזינג
עוד ב-
עדי ארז אביטל, סמנכ"ל השיווק של רשת גולדה: "אנחנו גאים להיות שותפים למהלך הזה, ולהצליח לשמח ולרגש אלפי עולים חדשים עם גולדה בטעמים שיגרמו להם להבין שישראל היא הבית. דווקא עכשיו ודווקא לאחר השנה האחרונה, חשוב מאוד לעודד את העלייה לארץ ואת התרומה למדינה, כל אחד בדרכו שלו. למעלה מ-30 אלף עולים חדשים זה נתון מדהים שאנחנו שמחים לחגוג אותו אצלנו ברשת".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה