כסף וצרכנות
הבת של רמי לוי נחשפת: זה הג'וב המדהים בו היא מחזיקה
רינת לוי טנג'י, רק בת 35, אבל כבר מנהלת את מלון ג'ול בתל אביב, המלון, שנרכש ב-60 מיליון שקלים ועבר שיפוץ נרחב בעלות של 25 מיליון שקלים נוספים, עבר טרנספורמציה מרשימה: "אבא שלי ביקש שאתלווה למנכ"ל של המלון כדי שאתחיל ללמוד את נושא המלונאות, שלא היה בתחום ההתמקצעות שלי"
רינת לוי טנג'י, בתו של איל העסקים רמי לוי, מצאה את עצמה בתפקיד חדש ומאתגר כמנהלת מלון ג'ול בתל אביב, על פי מאקו. המעבר מתפקידי שיווק ברשת המרכולים המשפחתית לניהול מלון היוקרה ברחוב הירקון היה טבילת אש עבור לוי טנג'י בת ה-35, אם לארבעה ובעלת תואר בתקשורת וניהול. בתמיכת המלונאית אור ברקת, שמלווה אותה מקצועית, היא צללה לעולם המלונאות והפכה את חזונו של אביה למציאות מפוארת.
המלון, שנרכש ב-60 מיליון שקלים ועבר שיפוץ נרחב בעלות של 25 מיליון שקלים נוספים, עבר טרנספורמציה מרשימה. 27 החדרים המקוריים הפכו ל-36 חדרים מעוצבים, כולל שלוש סוויטות יוקרתיות בקומות העליונות. כל חדר במלון מצויד במיטב המותרות - החל מסבוני ל'אוקיסטן, דרך מזרני סימנס ועד מצעי כותנה מצרית איכותיים. הרופטופ המרשים מציע פינות ישיבה, בר משקאות וקוקטיילים, ובקרוב ייפתח בו גם בר יין שיפתח שעריו גם לקהל הרחב.
למרות הפתיחה המאתגרת בפברואר האחרון, בעיצומה של המלחמה, המלון מצליח למשוך מגוון רחב של אורחים - מתיירים יהודים מחו"ל ועד ישראלים המחפשים מפלט אינטימי בלב העיר. המחירים נעים בין 1,200 ל-5,000 שקלים ללילה, כולל ארוחת בוקר, והאורחים יכולים לבחור בין ארבעה סוגי חדרים: קלאסי, סופריור, חדרי בלקוני עם מרפסת לים, וחדרי sea view עם נוף פנורמי לחוף.
בניהולה של לוי טנג'י, המלון מתפקד כאי של שלווה בלב ההמולה התל אביבית. היא מנהלת את המלון מקרוב ממשרדה שבמתחם, תוך שהיא מגלה גמישות והבנה למצב המורכב - בין אם מדובר בביטולי הזמנות של מילואימניקים או בשאלות לגבי מרחבים מוגנים. "המלון הוא עוד אחד מהניצחונות שלנו," היא מדגישה, "כשאנחנו ממשיכים להתקיים, לפתוח מקומות עבודה ובילוי ולהסתכל קדימה".
עוד ב-
"אבא שלי אוהב לשלוח זרועות לתחומים שונים, וביקש שאתלווה למנכ"ל של המלון כדי שאתחיל ללמוד את נושא המלונאות, שלא היה בתחום ההתמקצעות שלי", מספרת בראיון למאקו, לוי טנג'י. "כשהקורונה הייתה בשלבי סיום, המנכ"ל עזב והוא אמר לי 'אוקיי, היה לך מספיק זמן ללמוד, בבקשה'. נכנסתי לנעליו של המנהל הקודם, ניהלתי את המלון לפרק זמן מסוים וידענו שנעשה אתו משהו כי היה ישן והמשפחה שממנה רכשנו אותו לא רצתה להשאיר את השם הקודם"
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.מלון מזעזע , שירות נוראי , ארוחת בוקר דלה מאוד (ל"ת)לילי 11/2024/06הגב לתגובה זו0 0סגור