כסף וצרכנות

איקאה חוששת מהמתחרה החדשה בישראל? "מחירים אטרקטיביים ביחס לשוק"

מותג אלומון מציג מגוון גדול של פרטים למכירה באמצעות אתר סחר חדש, במחירים אטרקטיביים. המנכ"לית יעל צימרמן מבטיחה: "זה מחיר תחרותי ביותר, אפילו בהשוואה לאיקאה"
מערכת ice | 
איקאה סייל (צילום shutterstock, פלאש 90/ יוסי אלוני)
מותג אלומון מציג מגוון גדול של פרטים למכירה באמצעות אתר סחר חדש. החברה שולחת את מוצרי לכל חלקי הארץ, וקיימת מחלקת שירות ומענה טלפוני זמין. באתר המותג ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי מוצרים ומחירים כך שאנו פונים להמון סוגי קהלים. לדוגמא, ניתן למצוא מדפים מעוצבים ממתכת (כאלו שלא תראו באף חנות אומרת צימרמן בחיוך) בפחות מ-150 שקל למדף.
יעל צימרמן, מנכ"לית מותג העיצוב החדש אלומון "השקנו את המותג בהשקה שקטה לפני מספר חודשים ומאז הצלחנו לפתח עשרות מוצרים חדשים העונים על צרכי עמידות, איכות, התאמה אישית ופרקטיות, מבלי להתפשר על נראות בעיצוב עכשווי, נקי ומדויק. מוצרי החברה מיועדים הן לפנים והן לחוץ הבית, בהיותם מוצרי אלומיניום כחומר הגלם העיקרי והמגוון נא בין ריהוט קלאסי כמו שולנות קפה וספספלים ועד לאדניות, מדפים ותיבות דואר. "זה מחיר תחרותי ביותר, אפילו בהשוואה לאיקאה".
עוד מוסיפה: "בנוסף לאלו, אנו מציעים מוצרי ריהוט בטווחי מחירים אטרקטיביים ביחס לשאר השוק. אנחנו לא הכי זולים, אבל גם ממש לא הכי יקרים. אנחנו איפשהו באמצע וזה נעשה מבחינה למען לקוחותינו" מסבירה צימרמן. "המטרה שלנו להעניק ללקוח את המוצר האיכותי ביותר, עם חומרי הגלם הטובים ביותר, כזה שיחזיק איתו לטווח הארוך - מבלי לשבור את הכיס, אבל גם דורש השקעה".
לדברי יובל צימרמן, סמנכ"ל השיווק של קבוצת טרלידור: "כתעשיין בישראל מזה שנים רבות, אני גאה על כניסת "אלומון" - המותג החדש מבית קבוצת טרלידור, לשוק עיצוב הבית והגינה בישראל. מדובר בעיצוב ישראלי עכשווי המיוצר בישראל, דבר נדיר לכשעצמו במיוחד בימינו. השילוב של ידע מעמיק, טכנולוגיות מתקדמות ויכולות ייצור איכותיות של קבוצת טרלידור, יחד עם העיצובים החדשניים והפרקטיים של מוצרי אלומון, מספק ללקוחותינו מוצרים ייחודיים, עמידים ויפים שלא נראו כמותם בישראל עד כה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה