כסף וצרכנות

רכש כרטיס גירוד עם שטר שמצא על הרצפה - וזכה במיליונים

לפעמים המזל מחייך אלייך פעמיים, או במקרה של ג'רי הינקס, נגר מצפון קרוליינה, אפילו שלוש פעמים בדקות ספורות: הינקס מצא שטר של 20 דולר על רצפת תחנת דלק והחליט לרכוש כרטיס גירוד. אחרי שהכרטיס אותו רצה לא היה, הוא נאלץ להסתפק בכרטיס אחר, שהביא לו פרס של מיליון דולר
מערכת ice | 
לוטו (צילום Photo by Waldemar Brandt from Pexels)
ג'רי הינקס, נגר מומחה מבאנר אלק שבצפון קרוליינה, ארצות הברית, הגיע לתחנת דלק באזור ביתו, ולפתע מצא על הרצפה שטר של 20 דולר. הינקס החליט לנסות את מזלו ולהיכנס לחנות הנוחות הסמוכה לתחנת הדלק, שם רכש כרטיס גירוד באותו הסכום שמצא על הרצפה.
אלא שלהפתעתו הרבה, המזל שיחק לו פעמיים, והוא נדהם לגלות כי הוא זכה בסכום של מיליון דולר (כ-3.7 מיליון שקל) באמצעות כרטיס הגירוד אותו רכש, אחרי שבכלל התכוון לרכוש כרטיס גירוד אחר אך הוא לא היה בנמצא.
על פי החוק בארצות הברית, ניתן לקבל את מלוא הסכום שיתפרש על פני 20 שנה, או לקבל חלק מהסכום במזומן במקום. ג'רי הינקס החליט לקבל את הסכום במקום ובכסף מזומן, ועל כן קיבל "רק" 600 אלף דולר מיידית, שאחרי ניכוי מס הפל ל-429 אלף דולר אותם לקח הביתה.
אחרי שזכה בסכום העתק והמזל חייך אליו פעמיים במכה, הינקס סיפר כי לחנות הנוחות לא היה את הכרטיס שהוא חיפש, ועל כן החליט לרכוש כרטיס אחר. אמרנו כבר מזל? עוד סיפר לתקשורת המקומית כי הוא ישתמש בכסף כדי לעזור לילדיו, ובנוסף ינצל זאת כדי לצאת לפנסיה אחרי 56 שנות עבודה במקצוע הנגרות, אך כל זה לא יקרה לפני שהוא ייקח את בני משפחתו "לאכול בגולדן קורל את כל מה שיש להם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה