כסף וצרכנות

עוצרים תוכניות: פתיחת הקניון ביעד שאיראן חולמת לפגוע בו בוטלה

נראה כי היעד שהפך להיות אחד המבוקשים ובו מנסים האיראנים וחיזבאללה לפגוע נואשות, הוא הבסיס בגלילות, שעל ידו היום בוצע פיגוע הדריסה המחריד בו נרצח אדם ועשרות נפצעו. כעת פורסם כי פתיחת הקניון במתחם שהייתה אמורה להיות בקרוב, נדחתה לשנה הבאה
מערכת ice | 
חי גאליס מנכ"ל BIG (צילום יח"צ)
במהלך המלחמה שנפתחה ב-7 באוקטובר עם מתקפת הפתע של ארגון הטרור חמאס על יישובי עוטף עזה ומתחם מסיבת הנובה, ידענו הרבה ניסיונות של לוחמה פסיכולוגית על ידי ארגוני הטרור ובראשם, התמנון האיראני.
לא פעם ראינו כיצד נעשים ניסיונות נואשים על ידי ארגוני הטרור, להפיץ הודעות ותיעודים שקריים , המראים כאילו ישנה פגיעה באתר רגיש כלשהו בישראל. השם "גלילות" עלה הרבה על ידי ארגוני הטרור, כיעד חשוב מבחינתם שבו יש לפגוע.
גם במתקפת הטילים הבליסטיים מאיראן דווח כי אחד היעדים היה מטב המוסד באזור גלילות. לאחר פיגוע הדריסה שהתרחש שם היום (ראשון) נראה כי היה מדובר בקש ששבר את גב הגמל, מבחינתם של יזמי הקניון היוקרתי החדש, בהשקעה של לא פחות מ-2 מיליארד שקלים, שאמור היה להיפתח בקרוב בגלילות.
על פי פרסום של "כלכליסט", קבוצת ביג הודיעה על דחייה בפתיחת קניון ביג פאשן בגלילות, לשוכריה. על פי הפרסום, הפתיחה תתקיים בפברואר בשנה הבאה, במקום תאריך ה-21 בנובמבר השנה, בו היה אמור להיפתח הקניון החדש.
על פי הפרסום בקבוצת ביג לא מרגישים שזהו הזמן הנכון לחגיגות, אך נאמר שההחלטה על הדחייה לא נבעה רק מהמצה הביטחוני, אלא מפאת עיכובים בקבלת הטפסים הנדרשים, במקרה של חלק מהשוכרים העתידיים של הקבוצה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה