כסף וצרכנות

ענקית האופנה הישראלית רוכשת מותג בינ"ל חדש עם רשת חנויות

קבוצת בריל, המתמחה בתחום האופנה וההנעלה, מדווחת על הסכם רכישת פעילות המותג ALDO בישראל, תמורתו תשלם החברה סך של 8 מיליון שקל עבור מלאי המוצרים, אתר האינטרנט וכן פעילותן של 26 חנויות מתוך 28 החנויות הפעילות בארץ
מערכת ice | 
קניות (צילום Magma Images)
קבוצת בריל, המשווקת עשרות מותגים בתחום האופנה וההנעלה והמפעילה של הרשתות גלי, לי קופר, ניין ווסט, נאוטיקה, טימברלנד, show/off ואמפוריום, מדווחת על חתימת הסכם עם חברת ירוטקס טקסטיל בע"מ לרכישת כלל הזכויות בפעילות המותג ALDO בישראל.
מותג ALDO הינו מותג בינלאומי להנעלה, תיקים ואביזרים, לגברים ונשים. קבוצת אלדו העולמית פעילה ב-110 מדינות ומפעילה 1,600 חנויות ברחבי העולם של המותג, כאשר מטה הקבוצה פועל מקנדה החל משנת 1972.

סניף דגל של אלדו (צילום: יח"צ)
ירוטקס, בעלת הזיכיון במותג ALDO בישראל, בבעלותו ובניהולו של סם ניזרי, פעילה בישראל החל משנת 1995 ומפעילה כ–28 חנויות תחת שם המותג ברחבי הארץ. תמורת רכישת הפעילות, תשלם החברה סך של 8 מיליון שקל עבור מלאי המוצרים, אתר האינטרנט וכן פעילותן של 26 חנויות מתוך 28 החנויות הפעילות בישראל.
השלמת העסקה כפופה להתקיימותם של מספר תנאים מתלים שנקבעו בהסכם, לרבות קבלת אישור הממונה על התחרות, חתימה על הסכם זיכיון בין החברה לבין בעלת הזכויות במותג, אישורי המשכירים להסבת הסכמי השכירות של החנויות, ו-קבלת אישורי השעבודים.
קבוצת בריל מתמחה בתחום האופנה וההנעלה, ועוסקת בעיצוב, יבוא, רכש ושיווק של מוצרי הנעלה, הלבשה ואביזרי אופנה לילדים, גברים ונשים. הקבוצה משווקת למעלה מ-30 מותגי הנעלה, מפעילה 8 רשתות שונות, 4 אתרי סחר ופעילות סיטונאות בכ-1,000 נקודות מכירה.

שחר תורג'מן, יו"ר דירקטוריון בריל: "כחלק מתוכנית האסטרטגיה של הקבוצה, אנו פועלים על מנת להרחיב את מגוון המותגים של הקבוצה וקהל הלקוחות. צירוף המותג אלדו הינו סינרגטי ומשלים בהיבטי שיווק ותפעול ויחזק את מעמדה של בריל בענף ההנעלה בכלל ובסגמנט הנשים בפרט. אנו מאמינים כי קיים פוטנציאל רב במותג ונמשיך לפעול על מנת להרחיב את הרשת בארץ תוך שמירה על מטה ניהולי מצומצם ויעילות גבוהה".
יהודה אלבז, מנכ"ל בריל: "אנו רואים במותג אלדו כמותג אהוב על הלקוח הישראלי ומאמינים כי נוכל להרחיב את פעילות המותג בישראל ולהעצים אותה לטובת הצרכן הישראלי הן ברצפת המכירה בחנויות הפיזיות והן באתר הסחר הדיגיטאלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה