כסף וצרכנות

זארה עושה מהפכה בסניפים: השירות החדש ללקוחות מתרחב

זארה ממשיכה את מהפכת היד שנייה בסניפים שלה ברחבי העולם, ואחרי אירופה היא מתרחבת לארצות הברית, ותאפשר ללקוחות להעביר לתיקון פריטים ישנים או פגומים, מכירה חוזרת של בגדים והעברת תרומה, זאת באמצעות הסניפים, האפליקציה או באתר. ומתי זה יגיע גם לישראל?
מערכת ice |  1
זארה (צילום Magma Images)
זארה ממשיכה את מהפכת היד שנייה בסניפים שלה ברחבי העולם, ואחרי שהחלה זאת ב-16 מדינות באירופה, בין היתר באיטליה, בריטניה וצרפת, רשת האופנה חוצה יבשות ומביאה את היוזמה החשובה גם לשוק בארצות הברית.
קבוצת אינדיטקס, שמחזיקה בזארה, דיווחה את החדשות הללו לבורסה, זאת במסגרת דוח כספי שמסכם את מחצית השנה הראשונה של שנת 2024. את הבגדים של פלטפורמת יד השנייה של זארה ניתן להשיג באתר, בחנויות ובאפליקציה של הרשת. נכון לשלב זה, השירות עדיין לא הגיע לשוק הישראלי.
לפלטפורמה ישנן שלוש אפשרויות עיקריות: תיקון פריטים ישנים או פגומים, מכירה חוזרת של בגדים והעברת תרומה. שירות תיקוני הבגדים של זארה מאפשר ללקוחות לבקש תיקונים לכל פריט שרכשו בכל עונה שהיא.
אפשרות המכירה החוזרת של בגדים של זארה, מאפשרת ללקוחות למכור בגדים של זארה מכל קולקציה. האפשרות האחרונה היא אפשרות התרומה, במסגרתה לקוחות יכולים לתרום את בגדיהם לארגונים ללא מטרות רווח. החברה שואפת להעניק את השירות המדובר בכל סניפיה עד 2025, כאשר עדיין לא ברור מתי תגיע לישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ספרד מדינה עוינת לנו.זוכרים?? (ל"ת)
    צילי 10/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור