כסף וצרכנות

היועצת המשפטית לא מאשרת: אין אישור לסבסוד מעונות יום

בעוד שמאות אלפי הורים מחכים כי תפתח להם הגישה להגשת סבסוד מעונות יום, שכן הנטל הכלכלי קשה עליהם, היועצת המשפטית דחתה את הבקשה
ענת סימן טוב | 
מסגרת גן בשיגרת מלחמה במקלט (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
עשרות אלפי הורים מוחזקים כבני ערובה כבר כמה חודשים, כי טרם קיבלו את המענה להגשת סבסוד בשכר הלימוד במעונות המפוקחים. הסיבה לכך היא שטרם שר העבודה, יואב בן צור, מסרב לאפשר פתיחת האתר להגשת בקשות לסבסוד בשכר הלימוד, בשל סירובה של היועצת המשפטית לממשלה לאשר סבסוד במעונות היום להורים אברכים שהשתמטו משירות צבאי.
בעקבות כך, פנתה המדינה בשבוע שעבר תגובת לעתירות עם ציון התנהלות של השר פוגעת בעשרות אלפי הורים הזכאים לסבסוד ומשלמים בימים אלו מחיר מלא של אלפי שקלים, שכן סבסוד זה חוסך לכל משפחה אלפי שקלים בחודש, ובימים אלו גורם להם לנטל כלכלי על תשלום הגבוה שבימים אלו הם משלמים ולכן, פגיעה זו היא בניגוד לדין.  אותו לא קיבלו בשל המחלוקת על הפסקת הסבסוד ל 6700 משפחות חרדיות.
 
נכון לימים אלו, משפחות רבות מחכות לפתירת הסוגייה מהשר יואב בן צור, ולקבל החזר כספי עבור התשלומים אותם שילמו מתחילת השנה. בנוסף להורים, גם המעונות מאוד מושפעים מהמצב. הארגונים נערכו עם קליטת צוותים חינוכיים ומטפלות וכעת חלק מההורים לא שולחים את הילדים שלהם או מוציאים אותם בגלל הקושי הכלכלי, והמעונות נותרו עם מקומות פנויים, עד אשר הסבסוד יאושר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה