כסף וצרכנות

אטרקציות בחול המועד: באיזה מועדון ההנחות הכי משתלמות?

ביום ראשון יחול חול המועד בו משפחות רבות יחפשו אטרקציות זולות או חינמיות לבלות עם ילדיהם בחופשה. השוונו ובדקנו, איזה מועדון ייתן לכם הנחה משתלמת ביותר לאטרקציות
ענת סימן טוב | 
פעילויות לחול המועד סוכות (צילום shutterstock)
בחול המועד יופעלו בארץ אטרקציות רבות למשפחות אשר ילדיהם מבלים בחופשת סוכות הארוך. בארץ יופעלו לא מעט אטרקציות, חלקן יפעלו ללא תשלום וחלקן יהיו עם תשלום. בדקנו והשוונו בחלק מן האטרקציות, מה המחיר המשתלם ביותר בכל אטרקציה.
בחול המועד סוכות תעלה ההצגה של בוב ספוג בישראל, כרטיס ללא הטבה יעלה לכם 199 שקלים ובמועדונים יוצגו מגוון מחירים החל מ-45 שקלים דרך חבר ועד 69 שקלים באשמורת.

בהצגה מיקי בארץ הכפתורים כרטיס ללא מועדונים יעלה לכם 109 שקלים. עם המועדונים תוכלו למצוא מחירים מוזלים החל מ-55 שקלים של חבר עד 64 שקלים דרך ארגון המורים.

את ההצגה של מני ממטרה תוכלו למצוא בעלות כרטיס ללא מועדונים בעלות של 69 שקלים. דרך המועדונים בעלות של 54 שקלים של ארגון המורים ועד 59 שקלים של מספר מועדונים.
הצגת פינוקיו תעלה בתיאטרון הבימה בתל אביב, עלות כרטיס ללא הנחת מועדון תעלה לצרכן 160 שקלים. עם מועדונים המחיר יהיו החל מ-60 שקלים דרך כללית, ועד 89 שקלים באשמורת.
תערוכת אינפיטי בירושלים תחול עד סוף חודש אוקטובר, השיא שלה צפוי בחול המועד. עלות כרטיס ללא מועדונים היא 114 שקלים. עם מועדון כרטיס יעלה לכם בין 59 שקלים בחבר עד 77 שקלים בביחד.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה