כסף וצרכנות

רשת Bגוד פותחת סניף חדש: זה המקום שייפתח בו

רשת אופנה הBגוד פותחת את סניף ה-44 בקניון עופר בחדרה, הרשת מתאפיינת בביגוד נגיש לכל כיס ומותאם לחיי היומיום של המשפחה והילדים
ענת סימן טוב | 
Bגוד סניף חדש עופר חדרה (צילום יחצ)
רשת האופנה למשפחה Bגוד פותחת את סניף ה-44 שלה בקניון עופר חדרה, מקבוצת
קניוני עופר, בהשקעה הנאמדת בכ-3 מיליון שקלים. הסניף החדש משתרע על שטח של כ- 1,000 מ"ר והוא כולל מגוון של בגדים ופריטי אופנה לכל המשפחה.
רשת Bיגוד מאופיינת בבגדים עם מחירים נגישים לכל כיס, ברשתות הללו ניתן גם למצוא חולצות לבית הספר וחליפות לילדים לגן. מתאים להורים שמחפשים בגדים נוחים וטובים, ללא השקעה יוקרתית פן ייהרסו במסגרת החינוך.
לדברי בן דבש, מנכ"ל קניון עופר חדרה: "אנו שמחים ונרגשים לרגל פתיחתו של הסניף החדש של רשת Bגוד. רשת Bגוד מצטרפת למגוון רשתות שנפתחו בקניון בשנה האחרונה ובכך מחזקת את חווית הקניה בקניון המשלבת בילוי איכותי ומחירים אטרקטיביים לכל המשפחה"
לדברי אופיר בן אברהם מנכ"ל רשת Bגוד: "אנו שמחים להצטרף לקניון עופר חדרה. אנו מאמינים שהכסף של הלקוח שווה יותר ואצלנו ברשת Bגוד הלקוח  מקבל תמורה מקסימלית בעד מה שהוא משלם - Value for  money. בתקופה בה המחירים עולים. אנו ברשת ביגוד מקפידים לא להעלות מחירים ואף משתדלים להוריד אותם. אנחנו מציעים מגוון רחב של קולקציות, כך שאצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של פריטים שיתאימו עבורכם ובמחירים הוגנים"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה