כסף וצרכנות

עדכוני תעופה: לאחר סגירת ופתיחה השמיים אלו החברות שביטלו

הלילה איראן תקפה את ישראל ב181 טילים בליסטים בכל רחבי הארץ, מה שגרם לנתב"ג לסגור את השמיים ובעקבות כך, עוד גל של ביטולי טיסות. מי ביטלה ומי נשארה, כל העדכונים
ענת סימן טוב | 
טיסה לחו"ל (צילום shutterstock)
הלילה איראן תקפה את ישראל ב181 טילים בליסטים בכל רחבי הארץ. לאור החשש, נמל התעופה בן גוריון, החליט לסגור את המרחב האווירי שלו לכמה שעות, עד אשר יעבור זעם. כך גם, שתי טיסות שהיו בדרכן בנחיתה לישראל, הסתובבו חזרה אחורה ליעד ממנו יצאו.
שעות לאחר מכן, הודיעו חברות תעופה רבות כי הן מבטלות את הגעתם לארץ, למרות שחלקן כבר הודיעו שיחזרו.
כך למשל, חברת התעופה טוס אייר וויז, הודיעה אתמול כי היום תחזור לטוס בארץ, אך בעקבות ההסלמה מאיראן, היא ביטלה את טיסותיה להיום, כך גם חברת התעופה וויז אייר, החליטה לבטל גם את טיסותיה להיום עד ה-3 באוקטובר.
גם חברת התעופה אתיואפן איירליינס ביטלה את 2 טיסותיה להיום. יחד אליהם מצטרפת חברת התעופה פליי דובאי, אשר ביטלה את טיסותיה לארץ להיום ועוד חברת תעופה של האמירויות מצטרפת אליה, אתיאחד שביטלה את טיסותיה להיום. מדובר בשתי חברות תעופה אשר לא ביטלו את טיסותיהם בסבבים הקודמים.
חברת התעופה אייר אירופה שהודיעה כי מבטלת את טיסותיה עד ה-7 באוקטובר.
בנוסף, חברת התעופה KLM ביטלה את טיסותיה עד ה31 בדצמבר 2024.
נזכיר כי ישנם חברות תעופה קודמות שביטלו את טיסותיהם כבר לפני כמו חברת התעופה אייר פראנס, עד ה-8 לאוקטובר, חברת התעופה לופטהזנה עד ה-31 באוקטובר וחברת התעופה וירג'ן אטלנטיק שביטלה טיסותיה עד ה30 במרץ 2025.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה