כסף וצרכנות

ice בדק ומצא: כמה תעלה לכם טיסה ללרנקה בחול המועד סוכות

החגים נמצאים מעבר לפינה וישראלים רבים מחפשים מבצעים של הדקה ה-90. ice בדק ומצא, כמה תעלה לכם טיסה ללרנקה בחול המועד סוכות
ענת סימן טוב | 
ice בדק ומצא (צילום shutterstock)
ביום רביעי יחלו חופשות החגים באופן רשמי. מי שעדיין לא הזמין חופשה לחול המועד סוכות, עדיין יכול לעשות זאת במחירים משתלמים לכל כיס.
בעקבות המצב המון ישראלים שרוצים לטוב לחו"ל, בוחרים לטוס במקומות קרובים לבית, כמו אגן הים התיכון שכולל בתוכו בעיקר את יוון והאיים שלה וקפריסין. בנוסף, הישראלים במצב של היום מעדיפים לחבור את חברות התעוה הישראליות, בכדי לא להתמודד עם ביטולי טיסה ומחירים מופקעים, במקרה ויתקעו אם הטיסה תבוטל.
לכן, מי שרוצה לטוס באופן בטוח יזמין מחבורת התעופה הישראליות. ice בדק ומצא, כמה תעלה לכם טיסה לאדם להלוך וחזור ללרנקה בתאריכים של חול המועד סוכות 15-18.10 עם חברות תעופה ישראליות, ביניהן, גם חברת התעופה אייר חיפה החדשה שכבר בתאריכים אלו, אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון בעקבות המצב, תתחיל לטוס מנמל התעופה בחיפה.
בדקנו מחירים אצל ארקיע, ישראייר ואייר חיפה, שכן באל על לא נותרו מושבים פנויים ומחיר הטיסה הזול ביותר, הוא של אייר חיפה עם עלות כרטיס של 194 דולרים לאדם. המחיר היקר ביותר, הוא של חברת ארקיע במחיר עלות של 900 דולרים.
שווה לנצל את המחירים הזולים למי שעדיין לא סגר טיסה או חופשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה