כסף וצרכנות

עדכוני תעופה: כל החברות שחוזרות ואלה שהאריכו ביטולים

בעקבות ההסלמה בלבנון, חברות תעופה רבות ממשיכות להאריך את ביטול הטיסות שלהן ועוד כמה בודדות אך מחליטות לחזור. על העדכונים
ענת סימן טוב |  1
ביטולי טיסות-אילוסטרציה AI
חברות תעופה רבות החליטו לבטל את טיסותיהם לארץ עקב ההשלמה בלבנון וההודעה הדרמטית של האיחוד האירופאי שקרה לחברות התעופה הזרות, לא לטוס לארץ וללבנון עד סוף חודש אוקטובר.
אתמול נערכה פגישה בין הנציגים הישראלים לנציגי האיחוד האירופאי, בו הנציגים ישראלים הציגו בפניהם את הסיבות מדוע כדאי לשוב לארץ והאיחוד האירופאי מסר בתגובה כי הוא ישקול את ההודעה מחדש ויעדכן בהקדם, בעקבות הפגישה.
במקביל, חברות תעופה כמו וירג'ן אטלנטיק שהודענו היום, כי היא מבטלת את טיסותיה לארץ עד תאריך ה-30.3.25. בנוסף, חברות התעופה קורנדון יורופ ונאוס, ביטלו הגעתם לארץ עד תאריך 8.10., כך גם חברות התעופה טרנסיבה ואייר פראנס שביטלו אף גם הן, את הטיסות עד תאריך 8.10. חברת תהעופה לופטהנזה מבטלת את טיסותיה עד ה31.10 .
חברת התעופה אייר אירופה ביטלה את טיסותיה להיום, יחד עם חברת התעופה וויז אייר. מנגד, חברת התעופה וויז אייר, פתח את אופציית מכירת כרטיסי טיסה מרביעי הקרוב.
במקביל, חברת תעופה ששבה לארץ היא חברת התעופה הקפריסאית TUS איירוויס שבבעלות סיטונאית התיירות קווי חופשה מעדכנת, כי תמכור טיסות חזור מחר שני 2.10 מלרנקה LCA וכריתים HER במחיר של החל מ- 222 € לכיוון. את הטיסות ניתן להזמין באתר החברה tusairways.com ובאתרי ההזמנות הבינלאומיים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין משפט בלי שגיאת כתיב או קשר. המיץ של הזבל האתר הזה (ל"ת)
    יוס 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור