כסף וצרכנות

דקטלון עוזבת: רשת הספורט עוברת למיקום חדש ומפתיע

בסוף דצמבר 2024, תעביר דקטלון ישראל את פעילותה בתל אביב מחנות רוטשילד פינת אלנבי לקניון עזריאלי תל-אביב. בחירת הלוקיישן החדש נעשתה כחלק מהשינויים האסטרטגיים בחברה בחודשים האחרונים, במטרה לשפר את חווית הלקוח
ענת סימן טוב | 
דקטלון סניף חדש (צילום יחצ)
חנות הדגל החדשה של דקטלון והראשונה שתפתח בקונספט של DECATHLON CITY תפתח בעזריאלי תל אביב בקונספט הבינלאומי, שכבר מככב בפריז, לונדון, מדריד ובערי הבירה ברחבי העולם, ה-CITY של DECATHLON. חנויות הקונספט העירוני מאופיינות בגודל הקטן שלהן (בין 800 ל-1200 מ"ר) וממוקמות באזורים המרכזיים ביותר בכל עיר. חנויות ה-CITY בעלות אופי חדשני ועירוני ומציעות חווית קנייה אורבנית ייחודית עם מבחר מוצרים ברמה הגבוהה ביותר ובמיתוג הקפדני ביותר.

סניף חדש של דקטלון. צילום: באדיבות דקטלון
בחנות החדשה, דקטלון תציע ללקוחותיה את המוצרים המבוקשים ביותר בישראל. מוצרים ברמה הטכנית הגבוהה ביותר עם העיצוב הקפדני ביותר, במטרה לפנות לקהל יעד ספורטיבי, תחרותי שלא מתפשר על איכות וסטייל.
החנות אשר נפרשת על פני 1000 מ"ר, תייצר חווית 360 ללקוחותיה. החנות תציע חוויה ושירותים דיגיטליים משודרגים ותאפשר רכישה דיגיטלית ואיסוף מהיר מנקודות המכירה. הלקוח יזכה לאפשרויות שילוח מתקדמות המבטיחות שהמוצרים שהוזמנו יגיעו ליעדם במהירות וביעילות. בנוסף, יוצבו מסכים דיגיטליים בחנות שיוסיפו שכבה נוספת של אינטראקטיביות לחוויית הקנייה, דרכם ניתן יהיה להתרשם מהמגוון הרחב של מוצרי דקטלון ולהזמין באמצעות סריקת ברקוד את המוצרים גם אם לא קיימים בחנות.
פתיחת הסניף החדש בתל אביב, מצטרפת לפתיחה של הסניף ה – 11 של הרשת בקניון BIG FASHION באשדוד, שנפתח לפני ימים אחדים, גם הוא על פי הקונספט והמיתוג החדשים של DECATHLON שהושקו לאחרונה בעולם.
סמנכלית פיתוח עסקי דקטלון ישראל, יעל קלרון: "ערכי הספורט והחיוניות של דקטלון משתלבים בצורה מושלמת עם האווירה התל-אביבית של הקניון. דקטלון תשקיע משאבים רבים כדי לייצר חנות בקונספט ומיתוג חדשני ייחודי לעיר. אנחנו מאמינים שהשקת חנות הדגל של תל אביב בעזריאלי היא אבן דרך מרגשת בתחילת המסע של דקטלון בתל-אביב! במקביל אנחנו לא נחים לרגע ועובדים במרץ על המשך הפיתוח של דקטלון גם במרכז תל-אביב, כדי להצליח להגיע בצורה הטובה ביותר לכל הקהל התל-אביבי".
סמנכ"לית השיווק דקטלון ישראל, מורגן עוז:  "בהמשך להשקת המיתוג החדש של החברה והאסטרטגיה הגלובלית שהושקה בתחילת השנה, החנות בעזריאלי תהיה מודרנית, חדשנית, יעילה ונוחה ותציע חווית לקוח שונה ומשודרגת. הדבר יבוא לידי ביטוי ממיתוג החנות החדשני, אופן התצוגה של המוצרים על המדפים, המוצרים שיבחרו, ועד לשירותים הדיגיטליים החדשניים".
 חן זהביאן, מנכ"לית קניון עזריאלי תל אביב: "אנחנו שמחים ונרגשים על פתיחת חנות הדגל החדשה של דקטלון שתפתח לראשונה בקונספט של  DECATHLON CITY בעזריאלי תל אביב. קניון עזריאלי תל אביב הינו הבית של מותגי האופנה, התכשיטים והלייף סטייל, כאשר לצד חנויות הבוטיק ניתן למצוא את סניפי הדגל של הרשתות המובילות בעולם. אנו נמשיך להתחדש כל העת עבור לקוחותינו ולהקפיד על תמהיל רחב ומגוון של חנויות ומותגים שפונות לכל הגילאים. אנחנו מזמינים את כולם להגיע ולהתרשם מהחנות המיוחדת.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה