כסף וצרכנות

מהפכה בתשלומים בישראל: מעכשיו כך תוכלו לשלם ברשת הזו

נאייקס בהסכם רחב עם קבוצת סיטי טיים: תטמיע את פתרונות התשלומים החכמים של נאייקס לשיפור חווית הלקוח בעשרות חנויות הקבוצה בהשקעה של כחצי מיליון שקלים
מערכת ice | 
פלטפורמת CoinBridge של נאייקס (צילום יחצ)
חברת נאייקס, פלטפורמת מסחר, תשלומים ונאמנות לקוחות גלובלית שנועדה לסייע לבתי עסק להרחיב את עסקיהם, הודיעה היום על הסכם רחב עם קבוצת סיטי טיים, היבואנית והמשווקת הבלעדית של מותגים מובילים בתחום התכשיטים, האופנה, הלייף סטייל והמטבח.
לקבוצה חמש רשתות מובילות הכוללות עשרות  סניפים בפריסה ארצית ואתרי קניות אונליין ובהם פנדורה תכשיטים; פורלה – תיקי יוקרה לנשים; פרפואה – אקססוריז לנשים; HOFF – מותג נעליים מספרד; קוק אנד בייק – כלי אפייה ובישול לבית.

במסגרת הפרויקט נאייקס הסבה עשרות קופות של הקבוצה למגוון קופות חדשניות בינהן: קופות מדגם Retail ONE בעלות ממשק מלא ל-SAP, מסופי אשראי מבוססי אנדרואיד וקופות טאבלט ניידות המאפשרות שירות ונוחות מקסימליים ללקוח. נאייקס מספקת פתרון מלא הכולל מועדון לקוחות, מימוש כרטיסי מתנה וזיכויים, קופונים, עמוד תשלום מאובטח, רישום המכירות באונליין במערכת ה SAP, מימוש מבצעים ועוד.
בפרויקט פיתחה נאייקס פתרון ייחודי לפנדורה, מותג הדגל  של הקבוצה, המאפשר למוכרנים לבצע ביחד עם הלקוחה תהליך מכירה  דינמי  ומהיר, Step by step המאפשר ללקוחה לצפות בקטלוג המוצרים המלא דרך קופת הטאבלט, ולצפות בתמונות מוצרים שאינם זמינים בחנות אך זמינים במלאי . כמו כן פותח תהליך המאפשר הזמנה בחנות עם איסוף עצמי מכל חנות לבחירת הלקוח, או שילוח לבית הלקוחה לפריט שאינו זמין במלאי החנות.
כחלק מהפתרון הוטמעה בקופות  חשבונית דיגיטלית מבית וויזמו בכל הקופות. הטכנולוגיה של וויזמו מאפשרת לקמעונאים לחבר בין פעילויות הדיגיטל לקבלת תובנות עסקיות, מצליבה קהלים ומנתבת את תקציבי הפרסום לפלטפורמה עם הביצועים הטובים ביותר. וויזמו מאפשרת לקבוצת סיטי טיים לשפר את מערך קשרי הלקוחות שלה, להגיע לקהלים חדשים רלבנטיים, להציע הצעות מותאמות אישית ולמקסם את תקציבי השיווק שלו. היקף ההשקעה הכולל בפרוייקט נאמד בכחצי מיליון שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה