כסף וצרכנות

חדש על המדף: חמישה מוצרי קוסמטיקה שכדאי שתכירו

תחילת השנה העברית בפתח, וזה הזמן להתחדש ולרענן לעצמנו או ליקירנו מוצרי טיפוח חדשים. חמישה מוצרי טיפוח חדשים שכדאי שתכירו
ענת סימן טוב | 
מסכה לפנים (צילום shutterstock)
לקראת החגים ליקטנו עבורכם מוצרי טיפוח שתתחדשו גם עבורכם וגם כמתנה עבור יקיריכם. ארבעה מוצרים חדשים על המדף בתחומי הבישום, איפור וטיפוח שיפתחו את השנה החדשה כשמה יפה ומרעננת יותר
ביוטי קר LIPTOK
ביוטיקייר רשת הלואו קוסט  משיקה סדרת שפתוני באלם לחותיים Sheer Shine Lipstick. מדובר בסדרת שפתוני לחות, בעלת שלושה עשר גוונים שקפקפים וטבעיים במרקם באלם וגימור גלאס מלאים לחות להעשרת השפתיים ולהחייאת שפתיים בעלות מראה יבש או סדוק. המריחה על השפתיים היא הרגשה נעימה ואחידה, אינה דביקה ונשארת לאורך זמן. אריזת השפתון היא ארוכה ודקה מה שהופך אותו למוצר כיס, הכי קטן בתיק. מחיר לצרכן: 8.5 שקל.

שפתוני לחות ביוטי קר. צילום: יח"צ
ליראק פריז
מותג הטיפוח הבינלאומי משיק קרם פנים אנטיאייג'ינג המתאים גם לאזורים החשופים- מחשוף, כתפיים, קו הצוואר ועוד לאחר החשיפה לשמש: סורבה אפטר סאן. סורבה אפטר סאן במרקם קטיפתי לשימוש לאחר חשיפה לשמש, מעניק הזנה עמוקה, קירור והרגעת העור, אפקט של שימר לאחר השיזוף. המרקם מותיר את העור רך, קורן ובריא 179 שקלים.

 קרם מיוחד לעור ליראק פריז. צילום: אסף לוי
MILUCCA
מותג הטיפוח והאיפור MILUCCA, משיק מראה וקולקציה חדשה. במסגרת החידוש מושקים למעלה מ-100 מוצרים בקטגוריות האיפור, טיפוח הפנים ואביזרי ביוטי בצבעי אפור, לבן וכסוף, בטווח מחירים של 20-60 שקל שיימכרו ברשת סופר פארם החדשים יימכרו בכ-250 סניפים.

קולקציה חדשה MILUCCA צילום: תמוז רכמן
APRIL
רשת APRIL משיקה בבלעדיות, בושם חדש של מותג היוקרה Hermès ושמו Barénia שאותו רקחה והגתה הבשמית הראשית של בית הבישום, כריסטין נאג'ל. הבושם קרוי על שמו של חומר עור יקר שבו משתמשים בבית האופנה הצרפתי ליצירת אוכפים ובתיקים האופנתיים ונרקח במשך כ- 7 שנים. הניחוח מורכב מתווים של שושן פרפר, עץ אלון, פצ'ולי קלאסי ומולקולרי - המעניקים את העומק החם והעוטף של הניחוח.
מחיר:60 מ"ל - 510 שקלים, 100 מ"ל - 690 שקלים.


בושם יוקרתי. צילום: יח"צ

לנקום
רשת הטיפוח הגדולה לנקום משיקה סרום קונסילר חדש Teint Idole Ultra Wear Care Glow Serum Concealer בעל עוצמה חדשה ופורצת דרך לעור קורן וזוהר, שרותמת את הרכיבים הפעילים לטיפוח העור, ומעניקה כיסוי בינוני, ניתן לבנייה, על מנת להסתיר, לטשטש ולהבהיר את אזור העיניים והפנים. הטינט מועשר ב- 81% רכיבי טיפוח, הסרום קונסילר טיינט אידול אולטרה וור קר אנד גלואו מגיע ב-8 גוונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה