כסף וצרכנות

יוחננוף או רמי לוי: זו רשת המזון הזולה ביותר לארוחת שישי

ארוחת שישי ישראלית קלאסית מרכיבה מוצרים יקרים להכנה שלה. כמדי שבוע  ice בדק ומצא ו איזה רשת מזון יוצאת עם הסל המשתלם ביותר
ענת סימן טוב |  2
ice בדק ומצא (צילום shutterstock)
שישי אחרון לפני החג, צרכנים רבים מצאו את עצמם רוכשים גם סלי מזון לארוחת שישי הקרובה בנוסף לסלי המזון לחגים. כמדי שבוע, בדקנו והשוונו, איזה רשת מזון הזולה ביותר להכנת ארוחת שישי ישראלית קלאסית.  בדקנו סל מזון של 18 מרכיבים להכנת ארוחת שישי במחיר המשתלם ביותר.
המצרכים אשר השוונו, הם מצרכים להכנת ארוחת שישי ישראלית קלאסית הכוללת קציצות, עוף ותפוח אדמה בתנור, חריימה, חלות יין וכדומה. לשם כך בדקנו ביום רביעי 17 מוצרים בצל, מלפפון , עגבנייה, גמבה, תפוח אדמה, בשר טחון, כרעיים, נילוס, בצק עלים, מלפפון חמוץ, פפריקה מתוקה, קמח, שמרים, אורז, שישית קוקה קולה ומלח. המוצרים נבדקו ברשתות האון ליין.
השבוע, האבטיח ירד מסל המזון, מה שהוזיל את סל המזון משבוע שעבר, שכן העונה שלו די הגיעה לקיצה. אך עם זאת, סלי המזון נראים במחירים מאוד דומים לשבוע שעבר.
המוצרים שבעיקר נעים בכל שבוע הם הירקות והפירות שעולים ויורדים הן בגלל העונה בגלל תנועות החקלאות וייבוא מחו"ל.
בבדיקה של ice השוונו ומצאנו כי, סל המזון הזול ביותר הוא של רמי לוי עם סל מזון של 302  שקלים ואילו הסל היקר ביותר הוא של יינות ביתן עם 402.20 שקלים. הפרש של 100 שקלים. חסכון של מאות שקלים בחודש, אם עושים השוואה בין רשתות המזון.
רמי לוי שומר שוב את המקום הראשון, כמו בחודש האחרון.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ביזיון שרשת קרפור שהבטיחה מחירי חו"ל,יקרה אפילו משופרסל (ל"ת)
    לא להכנס ולהחרים! 09/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בלי למצמץ רמי לוי מספר 2 (ל"ת)
    יוספי יוספי 09/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור