כסף וצרכנות

מסעדות בישראל מסכנות את בריאותכם: "בשר לא ראוי למאכל אדם"

משטרת בת ים יחד עם עיריית בת ים ומשרד החקלאות, ערכו מבצע אכיפה גדול לקראת החגים, כנגד מכירת בשר אשר עלול לסכן את בריאות הציבור, תפסו והשמידו כחצי טון בשר בשישה עסקים בבת ים
מערכת ice | 
מסעדה (צילום pexels)
משטרת בת ים יחד עם עיריית בת ים ומשרד החקלאות, ערכו מבצע אכיפה גדול לקראת החגים, כנגד מכירת בשר אשר עלול לסכן את בריאות הציבור, תפסו והשמידו כחצי טון בשר בעסקים בבת ים.
כידוע, לקראת החגים קיימת עליה בביקוש לבשר ועקב כך, קיימים עסקים אשר מבריחים בשר בלי שעבר בדיקת הגורמים המוסמכים ובלי שנשמר בתנאים ראויים, תופעה מדאיגה שרושמת עליית מדרגה לאחרונה, עם בשר רב שמוברח מהשטחים ברכבים מסוכנות.
משטרת בת ים בהובלת שיטור עירוני בת ים יחד עם מחלקת הווטרינר של עיריית בת ים ומחלק הפיצו"ח של משרד החקלאות, ערכו מבצע אכיפה רחב היקף בעסקים בבת ים. במסגרת המבצע המשותף נתפסו בארבעה עסקים ושני מפעלים בעיר, כחצי טון "בשר לא חוקי ולא ראוי למאכל אדם אשר עלול לסכן את בריאות הציבור", כך לדבריהם.
חלק מהבשר שנפס והושמד (צילום: משטרת ישראל)
​חלק מהבשר שנפס והושמד (צילום: משטרת ישראל)
הבשר שנתפס הועבר ישירות להשמדה, שני מקררים חולטו ובעלי העסקים הוזמנו לחקירה ביחידת הפיצו"ח. בנוסף על כך, בעלי העסקים יגיעו לשימוע במשרדי רישוי עסקים של משטרת בת ים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה