כסף וצרכנות

וולט שולחת לכם אייפון חדש ישירות מההשקה: כך זה יעבוד

חברת  וולט (Wolt) עושה מהפכה ותציע עוד סוג של משלוחים, על רקע שיתוף הפעולה החדשה שלה עם רשת דינמיקה. "השקת האייפון 16 לראשונה באפליקציה היא צעד נוסף בשדרוג חווית הצריכה בישראל", אמר סמנכ"ל החברה
מערכת ice | 
וולט (צילום shutterstock)
סוף לתור הארוך וההמתנה הקשה לאחר השקת האייפון. לראשונה בישראל, חברת וולט (Wolt) משתדרגת ותאפשר להזמין אייפון 16, מרגע ההשקה, עד הבית. זאת כאשר דינמיקה משיקה את האייפון 16 ותציע ביחד עם חברת המשלוחים את המכשיר במשלוח עד הבית, כבר בליל ההשקה - ה-26 בספטמבר, בחצות.
בחברה אומרים כי ההזמנות לאייפון 16 רשמו שיא של כל הזמנים, עם גידול של 300% בהזמנה המוקדמת לעומת ההשקה בשנה שעברה. דינמיקה ו-Wolt הכריזו על המהפכה ואמרו: "בליל פתיחת המכירה הרשמית של סדרת מכשירי האייפון 16, יוכלו הלקוחות להזמין כל אחד מהדגמים החדשים עד הבית, מהרגע להרגע בלחיצת כפתור, מבלי לעמוד בתורים, החל מחצות ביום ההשקה". 
איך זה יעבוד?
בחברה מדריכים ואומרים כי על מנת לבצע הזמנה של האייפון, "לקוחות Wolt ייכנסו לאפליקציה בליל ההשקה ויוכלו להיכנס לחנויות דינמיקה ולהזמין את אייפון 16 ואת המכשירים הנלווים החדשים במשלוח עד הבית, מיד לאחר חצות".

צילום: וולט ודינמיקה
בחברה הוסיפו ואמרו כי מדובר בהמשך לשיתוף פעולה עליו הכריזו באוגוסט האחרון דינמיקה, רשת המובייל הגדולה בישראל ו-Wolt, במסגרתו השיקה דינמיקה את החנויות באפליקציה ומציעה משלוחי סמארטפונים ומוצרים נוספים במשלוח מיידי מעכשיו לעכשיו ברחבי הארץ. האייפון 16 יושק באפליקציית Wolt בחצות של ה-26 בספטמבר בערים תל אביב, הרצליה, רמת השרון, גבעתיים, רמת גן, בני ברק ויום למחרת ביישובים נוספים ברחבי הארץ. 
עומר הראל, סמנכ״ל שיווק דינמיקה אמר: "בשנים האחרונות היה לנו חשוב לספק את האייפונים ביום ההשקה, אך השנה אנחנו מביאים בשורה חדשנית ונספק את האייפון החדש כבר בחצות ומבלי שלקוחות יצטרכו לצאת מהבית ולעמוד בתור. דינמיקה ממשיכה לחדש ולספק ללקוחות את חווית הקניה הנוחה, המתקדמת והמשתלמת בישראל. הרוכשים הראשונים יקבלו את האייפון אליהם עד הבית בלחיצת כפתור".
ישראל אברהמי, סמנכ״ל ריטייל, Wolt ישראל אמר: "השקת אייפון 16 היא השלב הבא בחווית הצריכה שאנחנו מייצרים ללקוחות Wolt. כבר היום אפשר להזמין באפליקציית Wolt כמעט הכל - ממסעדות, לסופר, למוצרי אופנה ואלקטרוניקה - במשלוח מיידי ועם החוויה המצוינת מסביב. השקת האייפון 16 לראשונה באפליקציה היא צעד נוסף בשדרוג חווית הצריכה בישראל שבה כבר אין צורך לצאת מהבית או מהמשרד כדי להיות הראשונים לקבל את המוצרים הכי מבוקשים".
שיתוף הפעולה החדשני מושק עם קמפיין רחב בטלוויזיה ובדיגיטל בהשתתפות פרזנטור דינמיקה אלי פיניש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה