כסף וצרכנות

המכירות בשיא: הצעצוע שהטריף את ילדי שנות ה-90 חוזר

מי שגדל בשנות ה-90 יודע: הטמגוצ'י היה אחד המשחקים שסחררו את הילדים ברחבי העולם כולו, והיו כאלה שהחזיקו הרבה יותר מאחד. לאור קצב המכירות נראה שהוא בעיצומו של קאמבק ענק
מערכת ice | 
טמגוצ'י (צילום שאטרסטוק)
שנות ה-90 היו שנות הזוהר של המשחקים הדיגיטליים והממוחשבים, לאחר הדור הראשון שהגיע בצורות משחקי הארקייד והקונסולות הראשונות, שסיפקו חוויה חיוורת ומונוטונית, לעומת המשחקים הצבעוניים ופורצי הדרך שהגיעו בשנות ה-90 וכמובן איך לא? הסוני פלייסטיישן שלקח את עולם המשחקים לרמה חדשה.
אחד המשחקים הדי פשוטים אבל כאלו שהיו נפוצים ברמה עולמית, היה כמובן הטמגוצ'י, משחק דיגטלי קטן שבו המשתמש מגדל חיה ודואג לה מרגע לידתה ועד מותה. זאת תוך דאגה לצרכים ואוכל, ממש כמו חית מחמד. רק כזו שניתן לכבות ולהדליק ונכנסת לכיס. הוא זכה בגאדג'ט השנה בשנת 1996.
בשנות ה-2000 כבר עולם הגיימינג הפך לשוק רציני ורציני הרבה יותר מהעשור שקדם לו. משחקים הפכו להיות כמו סרטי קולנוע מהשורה הראשונה ואף יותר. כאלו שדורשים תסריט, הפקה וביצוע לא פחות ממושלם, במטרה לספק לגיימרים חוויית משחק אולטימטיבית.
רבים מהמשחקים כמו הטמגוצ'י נשכחו מאחור וננטשו לטובת הגרפיקה המשובחת ותסריטי משחק ארוכים, שלעתים לוקח חודשים לסיים. לאחרונה הטמגוצ'י החל לבצע קאמבק ובשקט בשקט הפך לחד הצעצועים הנמכרים של השנים האחרונות.
מכירותיו של משחק הטמגוצ'י הוכפלו בשנת 2023, ביחס לשנה שקדמה לה. כך על פי פרסום באתר BBC. נראה כי המשחק הפך להיות, שוב, המתנה האולטימטיבית וללא ספק אחת המשתלמות שניתן להשיג היום לילדים. 
בבריטניה אף נפתחת בימים אלו חנות חדשה תחת המותג של טמגוצ'י. לאלו השואלים ומתעניינים בשאלה החשובה ביותר לאלו שזוכרים את הגרסה הראשונה של הטמגוצ'י, האם הוא אותו הדבר? יש תשובה די ברורה. ודאי שלא.
נראה כי גם הטמגוצ'י התאים את עצמו לשנת 2024 והתווספו אליו מספר פיצ'רים שילדי שנות ה-90 היו יכולים רק לחלום עליהם. לדוגמא, בצעצוע החדש יש אפשרות חיבור ל-wifi ואף אפשרות לשתף עם החברים את הדמות האהובה שאותה המשתמש מגדל. כמובן שניתן להוריד מספר של דמויות, בניגוד לגרסה הראשונה, שבה היית צריך לבחור מראש את הדמות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה