כסף וצרכנות

מזוודות שנשכחו בנתב"ג נמכרות ב-22 שקל? העוקץ החדש נחשף

בפוסט אחד לדוגמא בפרופיל המתחזה לנתב"ג נכתב: "מזוודות אבודות ב-22 שקלים בלבד. אנחנו מפנים בדחיפות את מחסן שדה התעופה ומוכרים יותר מ-1,000 מזוודות אבודות שאף אחד לא ביקש. לרכישה היכנסו לאתר ובצעו הזמנה". והתווספה גם תמונה של מזוודות שהן כיבכול נטושות, ברש"ת מזהירים כי מדובר בהונאה
מערכת ice | 
מזוודות בשדה תעופה (צילום פלאש 90)
ניסיון הונאה חדש על חשבון נמל התעופה בן גוריון ורשות שדות התעופה. בפרופיל מפוקפק וכנראה גם מזויף שנועד להונות ישראלים, תחת השם "נמל התעופה בן גוריון" נכתב כי ניתן לרכוש מזוודות במחירים נמוכים למדי, אבל יש קאץ' זה פשוט לא קיים.
בפוסט אחד לדוגמא פשוט נכתב: "מזוודות אבודות ב-22 שקלים בלבד. אנחנו מפנים בדחיפות את מחסן שדה התעופה ומוכרים יותר מ-1,000 מזוודות אבודות שאף אחד לא ביקש. לרכישה היכנסו לאתר ובצעו הזמנה". והתווספה גם תמונה של מזוודות שהן כיבכול נטושות.

ישנו קישור שמוביל לדף נחיתה שמתחזה לשדה התעופה וכמובן שהוא לא אמיתי ולא באמת מוביל לאף רכישה, אלא שהמטרה שלו היא רק לדלות את הפרטים האישיים ופרטי התשלום שלכם בצורה עוקצנית.
ברשות שדות התעופה פרסמו בתגובה לפרסומים המטרידים תגובה ברורה: "לתשומת ליבכם, בימים האחרונים מופץ שוב ברשתות החברתיות השונות בגרסאות שונות. מדובר, כמובן בפייק"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה