תיירות

דרמה בנתב"ג: זה מה שמצאו בודקי המכס במזוודה של התייר

רשות המסים חשפה כי תייר מארגנטינה נתפס על ידי בודקי המכס באולם הנוסעים בנתב"ג כשניסה להבריח רצועות זהב במשקל כולל של 1.5 ק"ג ששווים מוערך בכ-440 אלף שקל
מערכת ice |  1
מכס (צילום פלאש 90/ משה שי)
רשות המסים חשפה היום (חמישי) את הדרמה הגדולה בנתב"ג, במסגרתה תייר מארגנטינה נתפס על ידי בודקי המכס באולם הנוסעים בנתב"ג כשניסה להבריח רצועות זהב במשקל כולל של 1.5 ק"ג ששווים מוערך בכ-440 אלף שקל.
התייר, שעבר במסלול הירוק באולם הנוסעים נתב"ג, הופנה לבדיקה שם נמצא כי בכבודתו רצועות ממתכת בצבע כסף המחוברות לתיקים. הרצועות, שנראו מצופות ברשלנות, החשידו את בודקי המכס ובדיקה מעמיקה העלתה כי מדובר ברצועות/שרשראות זהב במשקל של 1.5 ק"ג.
על פי החשד שעלה אצל בודקי המכס, הנוסע ציפה את שרשראות הזהב בצבע כסף ותפר אותן לתיקי צד במטרה להכניס אותן לארץ לצורך התכה, וזאת על מנת להתחמק מבדיקה ותשלום מס.
שרשראות הזהב שנתפסו אצל התייר מארגנטינה (צילום: רשות המסים בישראל)
שרשראות הזהב שנתפסו אצל התייר מארגנטינה (צילום: רשות המסים בישראל)
כזכור, רק לאחרונה נודע כי בודקי המכס באולם הנוסעים נתב״ג בפעילות משותפת עם בלשי יחידה 747 במשטרת מרחב נתב"ג סיכלו ניסיון הברחה של מעל 2.4 ק"ג זהב בטיסה מדובאי ארצה. המטבעות נמצאו מוסלקות על גופו של החשוד באמצעות גופיה עם כיסים נסתרים.
בודקי המכס באולם הנוסעים נתבג ומשטרת ישראל סיכלו אתמול בנתב"ג ניסיון הברחה של  מטבעות זהב במשקל כולל של 2.410 ק"ג ששווים מוערך בכ-600 אלף שקל ועצרו חשוד בהברחתם ארצה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הברחה זהב
    קרדאי 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לחלט לקופת המדינה לחלט את הבית שלו את הרכב לקופת המדינה להכניס אותו לכלא לכמה שנים ולעשות לו התעוררות עם בן גביר
    סגור