כסף וצרכנות

ice בדק ומצא: החופשה המשתלמת לים המלח בסוכות

 
חגי תשרי נמצאים מעבר לפינה. המון משפחות מזמינות חופשות בעיקר לחול המועד סוכות. בדקנו כמה תעלה לכם חופשה בחול המועד סוכות בים המלח וגם, כמה תעלה אותה חופשה שבועיים אחרי
ענת סימן טוב | 
צילום Itamar Grinberg
חגי תשרי נמצאים ממש מעבר לפינה. המצב הבטחוני המעומעם משאיר אותנו בחוסר ידיעה בנוגע לחופשות בחגי תשרי. המון ישראלים בחרו השנה להישאר בארץ, בגלל המצב הבטחוני והחשש להסלמה. ויש לא מעט משפחות שהחליטו להישאר בביתם.
אם עדיין לא הזמנתם חופשה, יש מצב שתוכלו למצוא עדיין חופשה כזו בארץ במחירים מגוונים למשפחה. בדקנו חופשה משפחתית בין המלח בין התאריכים 20-23.10.24 בכמה רשתות של מלונות כמו פתאל, ישרוטל, enjoy ועוד. התאריכים שנבדקו, הם ארבעה ימים של חול המועד סוכות במגוון מלונות בים המלח, לזוג ושני ילדים. חול המועד הוא התקופה העמוסה ביותר בחופשות, בו הילדים בחופש ומחפשים להעביר את הימים, כך שהתאריכים הללו מאוד מבוקשים. 
המחירים נעים במגוון מחירים החל מסבירים ועד יקרים מאוד וזה גם כמובן תלוי רמת המלון מבחינת היוקרתיות שבו.  מצאנו מגוון מחירים לחופשות. המשתלם ביותר מבחינת מחיר הוא מלון ורט שיעלה לכם 6,073 שקלים. המלון היקר ביותר, הוא מלון נבו מרשת ישרוטל והוא יעלה לכם 10,881 שקלים. באמצע, תוכלו למצוא מגוון מחירים של 7,000 שקלים, 8,000 שקלים וכדומה. הבסיס הוא על ארוחת בוקר.
אם לא משנה לכם התאריכים, אם תחפשו את אותה החופשה שבועיים קדימה תוכלו למצוא אותה בכמה אלפי שקלים פחות. כך למשל, החופשה הכי זולה במלון ורט שבחג תעלה 6,073 שקלים, שבועים אחרי תעלה 5,097 שקלים. במלון enjoy החופשה תהי הכמעט כ-50% פחות ובמקום 7,154 שקלים, היא תעלה לכם 4,159 שקלים.
כך שאם התאריך לא משנה לכם, תוכלו לחסוך לא מעט אלפי שקלים בחופשה אם תתגמשו בה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה