כסף וצרכנות

רשת הסופרמרקטים משתלטת על ישראל: היכן ייפתח לראשונה סניף?

סיטי מרקט, רשת הסופרמרקטים הפרטית הגדולה בישראל עם 75 סניפים, פותחת סניף זכיינות ראשון בפורמט 'מיני סיטי מרקט' ברחוב מונטפיורי, בעיר פתח תקווה
מערכת ice | 
סופרמרקט-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
סיטי מרקט, רשת הסופרמרקטים הפרטית הגדולה בישראל, אשר בבעלותה 75 סניפים, ממשיכה להתרחב ופותחת סניף זכיינות ראשון בפורמט 'מיני סיטי מרקט' בשטח של כ- 130 מ"ר ברחוב מונטפיורי 13, בעיר פתח תקווה.
הסניף החדש יציע מגוון רחב של מוצרים מכלל יצרניות המזון בישראל, הסניף פתוח בכל שעות היממה כולל בסופי שבוע במתכונת של 24/07. הרשת נמצאת בימים אלו בהתרחבות מואצת, בנוסף לזכיינות של רשת 'סיטי מרקט', הוכנס פורמט חדש של זכיינות 'מיני סיטי מרקט' שכולל מודל של חנויות בשטחים קטנים של 100-200 מ"ר.
 
בעלי ומנכ"ל הרשת, יוסי שוורץ, מסר כי: "כתפיסה, אני מאמין שאנחנו שונים מרשתות אחרות בדגש על מתן שרות ללקוחות סביב השעון. פורמט 'מיני סיטי מרקט' נבנה במיוחד לאחר מעל 20 שנות פעילות של הרשת, הזכיינים זוכים לקבל את מחירי הרשת אשר עובדת עם כל הספקים והחברות הגדולות בישראל. סניפי הזכיינות זוכים לליווי צמוד, אנו נותנים להם את כל הכלים להצלחה החל ממבצעי חודשיים ועד למבצעים שנתיים של הרשת. הסניפים שלנו פתוחים שעות ארוכות לעיתים ללא הפסקה, בכדי להעניק שירות מצוין לכל לקוח גם בשעות הלילה. בסניפי הרשת תוכלו למצוא את כל המוצרים שאתם מכירים ובנוסף, מגוון של מוצרים שלא תראו בחנויות סופרמרקט אחרות ברחבי ישראל". 
 
צילום: יח"צ
בהנהלת החברה עומדים: מייסד ומנכ"ל רשת 'סיטי מרקט' יוסי שוורץ, משנה למנכ"ל הרשת חזי חדיו, סמנכ"ל פיתוח עסקי גל מזרחי, שותפים בכירים בני בן אברהם ואיתי שיש ושותפים נוספים. הרשת מונה כיום 750 עובדים, גודל החנויות נע בין 100 מ"ר ל-1,000 מ"ר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה