כסף וצרכנות

חדש על המדף: חמישה מוצרים שכדאי שתנסו

חברות המזון מנסות לחדש, לרענן ולייצר מגוון טעמים שיספקו את החיך הישראלי. חמישה מוצרים חדשים על המדף שכדאי שתנסו
ענת סימן טוב | 
סופרמרקט-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הרצון לחידושים לא נגמר. חברות המזון מנסים, לרענן ולחדש טעמים ומוצרים חדשים כדי להנות מטעמים ייחודים וטעימים לחיך הישראלי. בדקנו וניסינו חמישה מוצרים חדשים על המדף, שכדאי שתנסו ותטעמו
CHIPS וקרקרים חדשים של אסם
אסם, לקראת סוף שנת 2023 לסגמנט הצ'יפס והשיקה את סדרת אסם CHIPS. כעת, היא מרחיבה את הסדרה ומשיקה את CHIPS Hand Cooked Style . הצ'יפס  החדש מיוצר בשיטת הכנה מיוחדת שמדמה שיטה "מסורתית ביתית", וחיתוך תפוחי האדמה לפרוסות עבות יותר שמייצרת חווית צ'יפס פרימיום קריספית במיוחד. כמו כן, שיטה זו יוצרת צ'יפס שבו כל אחד, מעט שונה בצורתו מהאחר.

צ'יפס חדש לאסם. צילום: יח"צ אסם
בנוסף, היא גם מרחיבה את מגוון חטיפי הקרקר שלה עם טעמים ומרקמים ומשיקה את 'אסם חטיפי קרקר מתובלים' במרקם קריספי חדשני בטעם ביסלי בצל ושמנת בצל.


קרקרים בטעם שמנת בצל של אסם. צילום: יח"צ אסם

נאגטס תנובה 
תנובה מרחיבה את מותג 'דגי תנובה' ונכנסת לראשונה, לקטגוריית הדגים המצופים. החברה השיקה סדרה חדשה הכוללת נגסי פילה דג (נאגטס) אמנון בציפוי טמפורה ושניצל דג פילה אמנון מצופה פירורי לחם. המוצרים מגיעים קפואים ומיועדים לטיגון או אפיה בתנור או צליה בנינג'ה.

 נאגטס דג תנובה. צילום: יח"צ

וופל מן
חברת רוקחמן חוגגת 70 שנה להיווסדה. לרגל המאורע, היא משיקה מארז פח נוסטלגי לראש השנה בדומה לאריזות הוופלים לפני 70 שנה, באריזה מיוחדת לחגים של אריזת ופלים ייחודית. המארז יכיל 52 יחידות של וופל אישי מצופה כחול.

נוסטלגיה של וופלים, וופל מן. צילום: יח"צ

LENOR
לקראת חודש המודעות לסרטן השד, משיקים Lenor יחד עם סופר-פארם, שיתוף פעולה
מיוחד עם עמותת אחת מתשע, המעלה מודעות לחשיבות הגילוי המוקדם ותומכת ומלווה
נשים חולות ומחלימות מסרטן השד. במסגרת שיתוף הפעולה יושקו, במהדורה מוגבלת,
כדוריות כביסה בצבע ורוד, במטרה להעלות את המודעות לחשיבות הבדיקות. בנוסף, על כל רכישה של אחד ממוצרי Lenor, תתרום Lenor 5 ₪ לעמותת אחת מתשע.

 לנור תורמת לאחת מתשע. צילום: יח"צ

SHIRIZ פטיסרי
בית של קינוחים מיוחדים בנינוח פריזאי בלב ליבה של גבעתיים, משיקה מבחר מארזי קוקילידה הכוללים חמש עוגיות בטעמים מגוונים ויוצאי דופן, כמיטב המסורת והאיכות של שיריז. ניתן לשלב בין הטעמים.

קוקילידה במגוון טעמים. צילום: יח"צ
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה