כסף וצרכנות

ענקית התעופה בבשורה משמחת: ממשיכה לטוס בתל אביב

חברת התעופה 'אייר אירופה', מודיעה על המשך טיסות כל קו תל אביב מדריד, עם לוח זמנים קבוע  ואופציה לקבלת שובר למימוש עבור מי שרוצה לשנות את טיסתו עד ה31.8
ענת סימן טוב | 
ביטולי טיסות-אילוסטרציה AI
אייר אירופה מודיעה היום כי היא ממשיכה לטוס לתל אביב והטיסות על קו תל אביב מדריד ממשיכות כסדרן עם טיסה יומית על פי לוח הזמנים של טיסות בשעות 16:05 וטיסות בשעות של 08:30.
בנוסף, נוסעים המחזיקים כרטיס לטיסות בין התאריכים 21-31 באוגוסט (והונפק לפני ה-31 ביולי), ובחרו שלא לממש את טיסתם, רשאים לשנות תאריך באותה קבינה ללא תשלום עבור טיסות אייר אירופה עד ה-31 באוקטובר, או לקבל שובר לשימוש עתידי.
אייר אירופה,  מציעה טיסות עם נוחות אופטימלית על גבי מטוסי דרימליינר חדשים, ועיקר יעדיה עם מטוסים אלו הם חיבורים ליעדים בדרום ומרכז אמריקה. עיקר הביקוש של אייר אירופה בולט בעיקר לספרד ולקונייקשנים לשאר יעדים רחוקים יותר.
בעקבות המצב הבטחוני, ביטלה אייר אירופה את הטיסות לארץ והיא מבין החברות שחזרו לטוס כבר השבוע. עם זאת, חשוב להדגיש כי עקב המצב הביטחוני, ייתכנו שינויים של הרגע האחרון בלוח הטיסות.  אנו ממשיכים לעקוב מקרוב אחר ההתפתחויות ונעדכן בהתאם לכל שינוי עקב המצב הבטחוני הלא יציב הקיים במדינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה