כסף וצרכנות

חברת האוטובוסים לבני נוער: קבלו אייפון תמורת תשלום על נסיעות

חברות התחבורה הציבורית סופגות נזק של מיליונים מתופעת אי-תיקוף הנסיעות שאופיינית במיוחד לבני נוער - שרבע מהם פשוט לא משלמים על נסיעה באוטובוסים. במקום להעניש אותם בקנס, חב' "קווים" החליטה להציע להם פרסים כתמריץ לתשלום. כך תוכלו לזכות

מערכת ice | 
אוטובוסים של קווים (צילום יחצ)
רבע מבני הנוער שנוסעים באוטובוסים בישראל לא מתקפים את נסיעתם - למרות שהם זכאים ל-50% הנחה על נסיעה בודדת באוטובוס ועל חוזה חודשי. בקרב הבוגרים אגב, הנתון לא ממש מעודד יותר, עם אחד מכל חמישה נוסעים שבוחר לנסוע בחינם על דעת עצמו.
חברת שירותי התחבורה הציבורית "קווים", השלישית בגודלה בתחום וזו שגם ערכה את הסקר, החליטה שבניגוד למתחרות היא לא מתגברת אכיפה באמצעות עוד פקחים אלא יוצאת ביוזמה מקורית יותר.
החל מפתיחת שנת הלימודים ב-1 בספטמבר, "קווים" צפויה לערוך הגרלה שבועית של אייפון 15 בקרב נוסעים שיתקפו לפחות ארבע פעמים בשבוע – כשכל תיקוף נוסף מגדיל את הסיכוי לזכות.
החברה, שפועלת גם במגזר החרדי, תציע לנוסעי המגזר שיתקפו, אופניים חשמליים או קורקינט.    
"החלטנו לעודד תיקופים בדרך חיובית דרך תמריצים", אומר איתי פלייסיג, סמנכ"ל מטה בחברת קווים, "אנחנו מקווים שזה יעלה את המודעות לחובת התיקוף".
מ"קווים" נמסר כי המבצע, שמתוכנן בתחילה לתקופה של חודש ימים, עשוי להתארך אם יוכח כיעיל.
מעדויות נוסעים מתברר שבחברה המתחרה "דן", תוגבר לאחרונה מערך האכיפה ויותר פקחים נראים על האוטובוסים של החברה, בייחוד בקווים המשרתים תלמידים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה