כסף וצרכנות

ice בדק ומצא: סל המזון הזול ביותר לארוחת שישי

בשבועיים האחרונים, ישנה מגמת עליית במחירי הירקות. זה ניכר בהשוואת סלי המזון בין השבוע והשבועיים הקודמים אליהם השוונו את הסל השבועי, שהשבוע יצא יקר יותר מהם. ice בדק ומצא גם השבוע, איזה סל מזון הוא הזול ביותר
ענת סימן טוב |  1
ice בדק ומצא (צילום shutterstock)
מחירי המזון עולים, מה שהופך את ארוחת שישי ליקרה יותר מארוחות רגילות. המחירים למוצרים של הרכבת ארוחות שישי יקרים יותר. בשבועיים האחרונים, ניכרת עלייה במחירי הירקות, השתייה ועוד כמה מוצרים שבדקנו.
המוצרים שבחרנו, הינם מרכיבים להכנה של ארוחת שישי קלאסית ישראלית, שנמצאת בכל שולחן שישי כמו חריימה של שבת, עוף ותפוחי אדמה, סלט ירקות ועוד. השוואת המוצרים נעשתה ביום חמישי בבוקר, ברשתות המזון באינטרנט. המוצרים שבדקנו היו בשר טחון, כרעיים, דג, שיישית קולה, תפוח אדמה, קמח, בצק עליים, יין תירוש, פפריקה אדומה, מלח הארץ, מלפפון חמוץ, קמח, שמרים בצל, עגבנייה, מלפפון, גמבה ואבטיח.
רשת המזון 'רמי לוי', שומרת על המקום הראשון גם בשבוע זה, עם סל המוצרים הזול ביותר  של 352.87 שקלים , לעומת יינות ביתן עם סל של 463 שקלים.
בהשוואה לסל שערכנו בשבוע שעבר, גילינו כי ישנה עלייה במחירי העגבניות בכלל הרשתות בשקל יותר. כך, שאם בשבוע שעבר מחיר העגבניות היו עולים בין 5.90 שקלים ל10.90, השבוע מחיר העגבניות עולים בין 6.90-12.90 שקלים. שאר המוצרים נשארו באותם המחירים, כמו בשבוע שעבר.
בהשוואה לשבועיים אחורה, ישנה עלייה במחירי הגמבה שאם לפני שבועיים מחיר הגמבה עלה בן 7.90 ל12.50 שקלים, כיום מחירי הגמבה הם החל מ9.90-13.90 שקלים.
עליית המחירים ניכרת בחודש האחרון, בעיקר בעקבות עליית מחירי הירקות בעקבות המצב הבטחוני, וזה ניכר בסלי המזון שלנו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סל זול לשישי
    אברום 08/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעיקרון אין להסתמך על המחיר הזול ביותר, יש לבדוק את טיב המוצרים איכותם וטריותם , ולהעדיף משום כך רשתות ששמן הולך לפניהם, באשקלון לדוגמא יוחננוף ושוק העיר התרגום קרפור הם באיכות הפירות הירקות ומוצרי הבשר הם במקום הראשון לדעתיצולכן גם אם נשלם קצת יותר ב''קתת'' הזה נרוויח את כל הסל ,תלאתנתפתה ולא נהיה פראיירים.תמיג לימדונו רבותינו :בעל המאה הוא בעל הדיעה
    סגור