כסף וצרכנות

קניות לארוחת שישי: זו הרשת הזולה ביותר

ice בדק ומצא, מיהי רשת המזון המשתלמת ביותר, עבור סל מזון לארוחת שישי ישראלית קלאסית ואיזה סל התייקר יותר בשבוע
ענת סימן טוב |  2
סופרמרקט-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בשבוע שעבר בדקנו ומצאנו, מיהי רשת המזון הזולה ביותר עבור ארוחת שישי, השבוע חזרנו לבדוק את אותו סל ארוחת שישי ברשתות המזון ומצאנו, איזה סל קניות הוא המשתלם והזול ביותר, להכנת ארוחת שישי ישראלית קלאסית.
האיום הביטחוני וגם תשעת הימים משאיר אותנו סביב הבית, מה שאומר שנצטרך מרכיבים לארוחת שישי, עם שאריות לארוחת שבת. ice בדק ומצא, מיהי הרשת הזולה ביותר. קחו בחשבון כי ארוחת שישי, אינה ארוחה זולה והיא מכילה בתוכה מרכיבים יקרים שיכולים להקפיץ את המחיר. ללא השוואת מחירים תוכלו לשלם סלים יקרים יותר, בהפרש כספי של יותר ממאה שקלים מהסל הזול ביותר, ליקר ביותר.  
המוצרים שבדקנו נמצאים בכל שולחן שישי, כמו חריימה של שבת, עוף, תפוחי אדמה וכדומה, והשוונו אותם בין כמה רשתות.
המוצרים שנבדקו היו: בשר טחון, כרעיים, דג, שיישית קולה, תפוח אדמה, קמח, בצק עליים, יין תירוש, פפריקה אדומה, מלח הארץ, מלפפון חמוץ, קמח, שמרים בצל, עגבנייה, מלפפון, גמבה ואבטיח.
בהשוואת המחירים גילינו כי, ישנם מחירים שהם דומים, וישנם מחירים שהפערים ביניהם די קיצוניים. בנוסף, בהשוואה לסל שערכנו בשבוע שעבר, גילינו כי, הסל התייקר ברוב הרשתות. הסל הכי זול בשבוע שעבר, יצא בעלות של 322 שקלים, והשבוע אותו סל עולה 348 שקלים. לעומת זאת, הסלים היקרים לא השתנו הרבה במחיר, ואף הפכו לזולים יותר.
התייקרות המחירים הבולטת ביותר, היא של הפירות והירקות והיא זו שגורמת להפרשים במחירים. כך למשל, מחיר הגמבה שעלה בכל הרשתות, חוץ מברשת ויקטורי ונמכר גם שבוע שעבר וגם השבוע ב9.90., וברמי לוי בשבוע שעבר הגמבה עלתה 7.90 שקלים וכיום היא עולה 9.90 שקלים.
במקביל, ישנה הוזלה של מרכיבים אחרים במחירים לעומת שבוע שעבר. כך למשל, שישיית קוקה קולה ברשת רמי לוי, עלתה בשבוע שעבר 43.90 וכיום, היא עולה 41 שקלים.
רשת המזון רמי לוי, שומרת על המקום הראשון גם בשבוע הזה, עם סל המוצרים הזול ביותר, ובהפרשים של עשרות שקלים מרשתות אחרות. חסכון כספי גבוה במצטבר בחודש שלם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רמי לוי
    אהוד 08/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יוצא תמיד יותר זול כי הסחורה שלו נחותה משמעותית
    סגור
  • לא בכל סניף, אבל בגדול זה נכון (ל"ת)
    חיה 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור