כסף וצרכנות

כרטיס הטבות חדש בישראל: מי זכאי להצטרף למועדון הנחשק?

עיריית גני תקווה השיקה את כרטיס ההטבות 'Hero Card' כאות הצדעה לאנשי המילואים והקבע וחנכה עבורם מקומות חנייה ייעודים במרכז צים אורבן בעיר. האירוע לווה ביריד של בעלי עסקים מאזורי העימות ובהופעה של שורד הטבח בבארי דניאל וייס. צפו באירוע המרגש
מערכת ice | 
הוצאות אשראי (צילום shutterstock)
מסייעים לעסקים, מצדיעים לחיילים: עיריית גני תקווה השיקה היום (חמישי) את כרטיס ההטבות 'Hero Card' כאות הצדעה לאנשי המילואים והקבע באירוע חגיגי בשיתוף מרכז צים אורבן ופורום העצמאים והפרילנסרים מבית ההסתדרות. הכרטיס מעניק למשרתים בעיר הנחות והטבות בבתי עסק בעיר ובתאגידים העירוניים, לצד מקומות חנייה ייעודיים במרכז צים שנחנכו באירוע ויוקצו במיוחד עבורם. במסגרת האירוע התקיים יריד עסקים מיוחד שכלל עסקים מאזורי העימות, עסקים של משפחות החטופים ושל משפחות שכולות.
השקת הכרטיס נערכה בטקס חגיגי במרכז צים אורבן בגני תקווה בהשתתפות רה"ע ליזי דלריצ'ה, קצין מילואים ראשי בצה"ל תת אלוף בני בן ארי, יו"ר פורום העצמאים והפרילנסרים רמי בז'ה, רני צים ואורחים נוספים. האירוע נחתם בהופעה של הזמר והיוצר דניאל וייס, שורד הטבח בבארי שאביו שמוליק נרצח ב-7 באוקטובר בביתו ואימו יהודית נחטפה מביתה וגופתה נמצאה בעזה כעבור חודש. 

(צילום: ידידיה גויטין)
 
"בבוקר ה-7 באוקטובר התעוררנו כולנו למציאות אחרת, שחייבה את כולנו לצאת ולהילחם על חירותנו. הרחובות נצבעו ירוק זית והמוני מילואימניקים ומילואימניקיות נהרו אל הבסיסים. אני מודה למשפחות אנשי ונשות המילואים על ההקרבה שלהם, הם חלק בלתי נפרד מהחתירה שלנו כעם לניצחון וכשהעורף חזק, הצבא מתחזק. לא ננוח ולא נשקוט עד שיחזור השקט למחוזותינו ועד חזרתם של כלל אחינו ואחיותינו שנחטפו ונמצאים בעזה בידי ארגוני הטרור הרצחניים". שיתפה תושבת העיר וסגן אלוף במילואים, ניצה רוקני סיפרה על התחושות כוחות המילואים מאז ה-7 לאוקטובר.
 
רה"ע גני תקווה, ליזי דלריצ'ה: "העיר גני תקווה מצדיעה לנשות ואנשי המילואים והקבע ומעניקה רוח גבית לבעלי העסקים מהעיר ומחוצה לה, המתמודדים עם ההשלכות הכלכליות הקשות של המלחמה. כרטיס ההטבות 'Hero Card' הוא הדרך שלנו לומר להוקיר את ההקרבה שלהם ולהחזיר במעט לאלו ששומרים על החוסן הלאומי של ישראל, בחזית ובכלכלה. עם קידום ערכים של ערבות הדדית וסולידריות, נוכל לעמוד בכל אתגר. רק יחד ננצח".

(צילום: ידידיה גויטין)
 
קצין מילואים ראשי, תא"ל בני בן ארי: ״הגעתי כדי לומר תודה, למשרתות ולמשרתים. במלחמה הזו מערך המילואים מופיע במלוא תפארתו, שיצאו ב-7 באוקטובר בלי לשאול שאלות, בלי לבקש בקשות. פשוט קמו, יצאו להגן על המדינה הנהדרת כבר קרוב ל-10 חודשים, ועל המחיר שכולנו משלמים גם בעורף. אני מוקיר תודה גם לבעלי העסקים, סטודנטים, משפחות ששומרים על החוסן על החוסן שלנו. בשם צה״ל ובשם המדינה - אני מודה לכם״. 
רמי בז'ה, יו"ר פורום העצמאים והפרילנסרים מבית ההסתדרות: "אני מברך את עיריית גני תקווה על היוזמה המרגשת והאכפתית לטובת חיילי המילואים ונשותיהם שראויים לכל מחווה והוקרת תודה. ההקרבה חסרת הפשרות של חיילי המילואים, ועל אחת כמה וכמה מילואימנקים שהם גם בעלי עסקים הינה ראויה להערצה ולהוקרת תודה. עם זאת בעיית העסקים בישראל רק הולכת ומחריפה, הנתונים האחרונים מראים על קצב סגירת עסקים מבהיל ועל פי כל ההערכות אנו נגיע ל- 60,000 עסקים שיסגרו עד סוף השנה. אני קורא מכאן לשר האוצר, לשר הכלכלה הגיע העת למנהיגות ואחריות, כרגע לא מעניין כספים קואליציונים, יועצת משפטית ופצ"רית כרגע אתם צריכים להתמקד אך ורק בהחזרת הכלכלה לעבודה מחודשת ולעזור לכמה שיותר בעלי עסקים לצלוח את המשבר הנוכחי".
 
אבישי אברהם, מנכ"ל רני צים מרכזי קניות: "אנו מצדיעים לכל העוסקים במלאכה וגאים לקחת חלק בפרויקט כרטיס ההטבות. כחלק מחזון החברה אנו, רואים לנגד עינינו את חשיבות ההתגייסות למען הקהילה שאנחנו חלק ממנה, ומשמשים עבורה כמרכז חיים בל מקום בו המרכזים שלנו נמצאים. בעקבות זאת, נרתמנו לחזית והעורף ופתחנו את מרכזי הקניות שלנו לקהילה והמפונים, הוספנו פעילויות לילדים להפוגה, וסיפקנו שירותים אלמנטריים להם האזרחים נזקקים. גם כעת אנו ממשיכים בעשייה ומקווים לימים של שקט. אנו מייחלים לשובם של החטופים ולשלומם של כוחות הביטחון וחזרתם של המפונים לבתיהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה