כסף וצרכנות

ice בדק ומצא: זוהי חברת החשבוניות הדיגיטליות המשתלמת

להיות עצמאי בארץ זה עסק יקר. זה כרוך בהמון תשלומים מסביב לעסק, ללא קשר להכנסות. כמו למשל, חשבוניות דיגיטליות. בכדי שתוכלו לחסוך בזה, ice בדק ומצא איזה חברת חשבוניות דיגיטליות היא המשתלמת ביותר
ענת סימן טוב | 
חשבונית מס (צילום Pixabay)
עצמאים רבים משתמשים בהדפסת חשבוניות דיגיטליים, במקום מודפסים. מעבר לתרומה לאיכות הסביבה, השימוש בחשבוניות אלו, נוח יותר עבור שימושם לעסקים ואנשי המקצוע שעובדים עימם.
ישנן מספר חברות בשוק וכל אחת מציעה מחירים שונים, אך עם מסלולים דומים. רובן יציעו לפחות שלושה מסלולים וההבדל ביניהם העיקרי הואף כמות המסמכים והמחיר. כך למשל, במסלול הלייט תוכלו למצוא מסלול בסיסי לעסקים קטנים של עד 50 מסמכים, מסלול בינוני יכלול עד 100 מסמכים ומסלול גדול יותר המותאם לעסקים גדולים יגיע ל200 מסמכים. ישנן גם חברות המציעות יותר מזה.
Ice בדק ומצא איזה מסלול קבלות דיגיטליות הוא המשתלם ביותר, עבור העסקים העצמאיים.
 
השוונו בין החברות ICOUNT, INNVOCE4U, HYP וחשבונית ירוקה
בחשבון הבסיסי ביותר, של 50 מסמכים החברות המשתלמות הן של חברות HYP וICOUNT ואילו היקרה ביותר היא של חשבונית ירוקה.
במסלול האמצע, של עד 100 מסמכים המסלול הזול ביותר הוא של HYP ואילו היקרה היא של ICOUNT. במסלול הגדול הכולל 100 מסמכים, החברה הזולה ביותר היא שוב HYP והיקרה ביותר היא של ICOUNT.
החברה המשתלמת ביותר לחשבוניות דיגיטליות היא של HYP, מדובר בחברת סליקה, שנותנת מענה גם בתוך העסקים עם מספוני סליקה המתאימים לתשלומים דרך הנייד.
נכון שאמנם מדובר במחירים לשנה, החסכון השנתי עבור עסקים יכול להיות במאות שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה