כסף וצרכנות

ויקטורי ועומר אדם במהלך מרגש לחיילי המילואים: הופעת הענק נחשפת

רשת הסופרמרקטים, ויקטורי, נרתמת עבור לוחמי צה"ל ומציעה ללקוחותיה כרטיס מוזל להופעה של עומר אדם בה כל ההכנסות יתרמו לעסקים של משרתי מילואים. כמה יעלה לכם כרטיס להופעת הענק בהיכל מנורה?

מערכת ice | 
עומר אדם (צילום פלאש 90/ קוקו)
אחת מרשתות המזון הגדולות בישראל יוצאת בקמפיין ייחודי בסימן הצדעה ללוחמים המשרתים במילואים. במסגרת הקמפיין, ויקטורי תציע ללקוחותיה לקחת חלק באירוע הקיץ של רשת המזון: מופע קיץ ענק של עומר אדם בהיכל מנורה, ת"א.
הכנסות המופע, שיתקיים בתאריך ה-4 בספטמבר, ויכלול הפתעות נוספות, ייתרמו במלואם לעסקים של משרתי מילואים שחוו פגיעה כלכלית בשל המלחמה.
איך משיגים כרטיס: לקוחות ויקטורי שירכשו ברשת בסכום של 250 שקלים יהיו זכאים לכרטיס אחד במחיר מוזל של 69 שקלים בלבד. לקוחות שירכשו ב-500 שקלים ייהנו מזכאות לרכישת שני כרטיסים למופע, גם כן במחיר של 69 שקלים, וכן הלאה - בכפולות של 250 שקלים. הרכישה מוגבלת ל-4 כרטיסים בקניה אחת והכניסה למופע מוגבלת לבני 18 ומעלה.
לשם ההשוואה, מחירי כרטיסים להופעה רגילה של עומר אדם בפארק הירקון נעו בעבר בטווח שבין 280 ל-500 שקלים. כרטיסים להופעה של אדם בהיכל מנורה נמכרו במחיר של 200-300 שקלים.
רשת ויקטורי עלתה לאחרונה לכותרות לאחר שחגגה בסניפיה את חיסולו של איסמעיל הנייה, מנהיג חמאס, והעמידה שולחנות עם כיבוד לטובת לקוחות הרשת המופתעים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה