כסף וצרכנות

מענקים חדשים של 4,500 ו-10,700 שקל: מי הזכאים לקבל?

המדינה תומכת במשרתי המילואים ומשפחותיהם בתקופות מאתגרות. המענקים, בסכומים של 10,700 שקל ו-4,500 שקל, נועדו לספק סיוע כלכלי משמעותי ולאפשר למשפחות להתמודד עם האתגרים הכלכליים הנלווים לשירות המילואים הממושך
מערכת ice | 
מענקים (צילום shutterstock, freepik)
המדינה משיקה תוכנית תמיכה חדשה למשפחות המילואימניקים, עם שני מענקים משמעותיים. המענק הראשון, בסך 10,700 שקל, מיועד לנשות חיילי מילואים שהאריכו את חופשת הלידה שלהן. התנאי לקבלתו הוא שבן הזוג שירת לפחות 45 ימי שמ"פ בצו 8, והאישה האריכה את חופשת הלידה ב-21 ימים לפחות, החופפים לשירות המילואים.
המענק השני, בגובה 4,500 שקל, מיועד לבני או בנות זוג של משרתי מילואים שאינם עובדים. גם כאן, התנאי הוא 45 ימי שמ"פ בצו 8 לבן הזוג המשרת, וכן שלזוג ילד משותף מתחת לגיל 14. בן או בת הזוג צריכים להיות ללא עבודה במשך 21 ימים לפחות בזמן שירות המילואים.

לקבלת המענק הראשון, יש להגיש מספר מסמכים, כולל אישור דמי לידה מביטוח לאומי ואישור מהמעסיק על אי חזרה מחופשת לידה. עבור עצמאיות, נדרש אישור רואה חשבון על העדר הכנסות או דו"ח הכנסות ממערכת הקבלות.
עבור המענק השני, הדרישות כוללות ריכוז מידע מביטוח וגביה ואישור זכאות שנתי מאתר הביטוח הלאומי. בשני המקרים, אם בני הזוג אינם נשואים רשמית, יש לצרף מסמך המעיד על הזיקה ביניהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה