כסף וצרכנות

ice בדק ומצא: זוהי חברת התעופה הישראלית המשתלמת ביותר

בימים בהם המצב הבטחוני מעורער וכשחברות התעופה הזרות מבטלות טיסות, אם אתם מתכננים לטוס עדיף ללכת על בטוח ולחבור לחברות תעופה ישראליות. ice בדק ומצא מיהי חברת תעופה הישראלית הזולה ביותר
ענת סימן טוב |  2
בדיקת ice (צילום shutterstock)
בימים לא יציבים כמו הימים האלו, הנוסעים הבינו שבחוסר וודאות כדאי להזמין טיסות מהחברות הישראליות שהן גם במצב מלחמה ממשיכות לטוס כסדרן ואף גם מתגברות טיסות. הסטיגמה הקיימת על החברות הישראליות כי הטיסות שלהן יקרות ונוכל למצוא טיסות זולות יותר בחברות הלואו קוסט. אך חברות התעופה הישראליות הבינו את התחרות והצליחות להוזיל את הטיסות משמעותית, אם זה בעזרת חכירה של חברות חוץ או דילים עצמאיים.
מערכת ice בדקה ומצאה, שלושה יעדים קרובים בתקופה זולה: לרנקה, אתונה וכרתים באמצע חודש ספטמבר, שזה בדיוק אחרי החופש הגדול וקצת לפני החגים, ששתי תקופות אלו ידועות במחירי שיא של החברות, מצאנו טיסה גם ב110$ הלוך חזור של חברת ישראייר, וגם גילינו כי לכל יעד יש חברה שונה משתלמת יותר.
כך למשל, טיסה ללרנקה בתאריכים 08-12/09  תעלה לכם 110$ לאדם בחברת התעופה שיצאה הכי זולה, היא חברת ישראייר. הטיסה היקרה ביותר היא של חברת ארקיע ב-214 $. חשוב לקחת בחשבון בכל טיסה את הבדלי השעות של הטיסה. יש כאלה שזה פחות משנה להם ומתגמשים לפי המחיר, ויש כאלה שיעדיפו יותר שהות ביעד ולשלם יותר על הכרטיס.
 
טיסה הכי זולה לאתונה בתאריכים 08-12/09 תעלה לכם 194$ בחברת ישראייר, ואילו הטיסה היקרה תעלה לכם 635 דולר בחברת ארקיע.
טיסה לכרתים בתאריכים 09-13/09 תשנה את דירוג חברות התעופה. הטיסה הכי זולה היא של חברת התעופה אל על ב-254$ ואילו הטיסה היקרה ביוקר, היא של חברת ארקיע עם עלות טיסה של 370$. גם בטיסה זו ישנם הבדלי שעות שבסוף ההחלטה היא של הצרכן מה יותר מעדיף טיסה זולה או טיסות נוחות יותר.
 
בכדי למצוא טיסה זולה, תצטרכו להתגמש בתאריכים של היעד וכך תוכלו למצוא טיסות זולות בכל שלוש החברות תעופה. סוד המפתח לטיסה זולה, היא גמישות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חברות פח אשפה (ל"ת)
    מינה 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חברות תעופה
    ???????? 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לטוס רק כחול לבן
    סגור