כסף וצרכנות

שלושה קלאבים יוקרתיים: כמה תעלה לכם חופשה?

קלאב מד משיקה שלושה קלאבים רומנטיים שיתאימו לט"ו באב הישראלי. ice  בדק ומצא כמה תעלה לכם חופשה בקלאבים והאם הם נגישים עבורנו
ענת סימן טוב | 
קלאב מד סיישל (צילום קלאב מד)
חברת הנופש הבינלאומית קלאב מד הכריזה על שלושת היעדים הרומנטיים המובילים לחגיגות ט"ו באב. קלאב מד, ידועים בריזורטים וקלאבים מפנקים בחוויות ובסגנון הכל כלול פרימיום. חלקם יקרים וחלקם עם מחירים נגישים. ice  בדק ומצא, כמה תעלה לכם חופשה בקלאבים היוקרתיים בעולם.
קלאב מד סיישל
קלאב מד סיישל, ממוקם  בלב ארכיפלג סיישל והפארק הימי הלאומי נמצא מועדון קלאב  באי פרטי ייחודי באוקיינוס ההודי. יש שם שקט ושלווה של חופים לבנים ומים כחולים צלולים עם טבע מרהיב ועוצר נשימה. האי מציע מגוון פעילויות למבוגרים וילדים כמו צלילה, שנורקלינג, קייאקים וטיפולי ספא מפנקים. השילוב המושלם בין יוקרה לטבע הופך את המקום למקום אידיאלי לזוגות המחפשים חופשה רומנטית ויוקרתית.
חופשה בקלאב מד סיישל בתאריכים ראשון עד חמישי 18-22/8 תעלה לכם כ-12,500 שקלים לזוג, לא כולל טיסה. אם תרצו להוסיף זוג ילדים, החופשה תעלה לכם כ-17,550 שקלים. הטיסות לסיישל, לא טיסה ישירה, תכלה בתאריכים הללו לאדם כ-4000 שקלים.
קלאב מד צ'פאלו, סיציליה
קלאב מד צ'פאלו בסיציליה, ממוקם במבצר עתיק המשקיף על הים הטירני ומציע נופים עוצרי נשימה של הים התיכון. האורחים נהנים מארוחות גורמה, מסלולי טיול רומנטיים ופעילויות מים מגוונות. המועדון בדירוג 5 כוכבים, מספק חוויית שירות אקסקלוסיבית עם מגוון פעילויות כמו אקדמיה לסאפ, יוגה, קיאקים וצלילה. בנוסף, ניתן לשכור רכב ולחקור את האזור היפה של צ'פאלו.
חופשה בקלאב מד סיצילה תעלה לזוג, לא כולל טיסה בתאריכים ראשון עד חמישי 18-22-8 כ-19,500 שקלים. עלות טיסה לאדם הכולל עצירה בימים אלו מתחילה ב-4,000 שקלים. אם תבחרו בתאריכים ה1-5/9  תשלמו כ19,000 שקלים בלבד, הוזלה של כ-500 שקלים ממחירי אוגוסט.

קלאב מד גרגולימנו, יוון
קלאב מד גרגולימנו שביוון, ממוקם על חצי אי פרטי בין הים האגאי להרים הירוקים. שם  ניתן ליהנות מאווירה שלווה ומבודדת. המקום מציע מגוון פעילויות כגון: הפלגות פרטיות, ספורט מים, וטיפולי ספא מפנקים. חלק מהחדרים באגף החדש קרובים לים ולבריכת הזן למבוגרים בלבד. הנופים הפסטורליים של חופי הים האגאי והשקיעות הרומנטיות מהווים רקע מושלם לחגיגת האהבה.
הקלאב באוגוסט ביוון איננו פנוי, לכן בדקנו את התאריכים של תחילת ספטמבר 1-5/9  עבור הרכב של זוג, ללא טיסות חופשה בקלאב תעלה לכם כ-6500 שקלים, ואם תרצו להוסיף שני ילדים, המחיר יעלה כ-8,100 שקלים ללא טיסות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה