כסף וצרכנות

כמה יעלה לכם רובה M16? זה המחיר המבוקש

יחידת מג"ן סנ"צ דימיטרי סמוש מספר על פעילויות היחידה הרושמת הצלחות רבות, לאחר שסיפר על סיכול הברחת נשקים, סיפר על המחירים של נשקים שמנסים להבריח לארץ ומחירו של רובה M16
מערכת ice | 
נשק (צילום פלאש 90)
בראיון לתכנית ׳חדשות המשטרה׳ מספר מפקד יחידת מג״ן סנ״צ דימיטרי סמוש על פעילות היחידה שרושמת הצלחות רבות בסיכול הברחות של כלי נשק וסמים מהגבולות השונים ומדבר על החשש כי כלי הנשק יזלגו מהתחום הפלילי לגורמי פח״ע ומספר על סכומי הכסף הגדולים שהעבריינים  מוכנים לשלם תמורת כלי הנשק השונים.
״מחיר של אקדח תקני שמנסים להבריח לארץ מהגבול נע בין 28 ל-32 אלף ש״ח. מחירו של רובה אם 16 נע בין 80 ל-100 אלף שקלים״
בראיון לדובר משטרת ישראל נצ״מ אלי לוי מספר סנ״צ סמוש: ״מהערכות המצב ותמונת המודיעין אנחנו מבינים שכל תשתית פלילית יכולה להיות תשתית לגורמי הטרור״. לוחמי יחידת מג״ן, מודיעין גבולות נגב , של מרחב נגב במחוז הדרומי הוקפצו ב-7 באוקטובר עם כוחות משטרה מג״ב והימ״מ והשתתפו בגבורה ואומץ לב בקרבות הבלימה של אלפי מחבלי חמאס שפלשו לשטח ישראל. 
בהמשך התכנית מביאה פקד יעל מנצורי מחטיבת הדוברות את מיזם ׳יד לוחצת יד׳ במסגרתו משל״ט מחוז צפון בפיקודו של סנ״צ משה אלפסי פועל בצורה ייחודית בטיפול בפשיעה תוך איתור מהיר של כלי רכב וחשודים שהשתתפו באירועים פליליים שונים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה