כסף וצרכנות

ביטוח לאומי בבשורה אדירה: זו ההטבה שתקבלו עד ה-31.8

כל מעסיק שירשם לאתר האישי ויבצע באתר האישי בלבד הסדר תשלומים באמצעות המחאות, כרטיס אשראי או הוראת קבע יוכל ליהנות מהטבה חד פעמית של הפחתת קנסות בשיעור של 100%
מערכת ice |  1
המוסד לביטוח לאומי (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
לרגל השקת אתר אישי למעסיקים, בביטוח הלאומי הודיעו ברשתות החברתיות ובאתר הרשמי של הבטח"ל, כי הם יוצאים בתקופה הקרובה למבצע הפחתת קנסות שיימשך עד לתאריך 31.8.24.
כל מעסיק שירשם לאתר האישי ויבצע באתר האישי בלבד הסדר תשלומים באמצעות המחאות, כרטיס אשראי או הוראת קבע יוכל ליהנות מהטבה חד פעמית של הפחתת קנסות בשיעור של 100%.

כמו כן, ביקשו להבהיר במסגרת ההודעה לציבור כי: "שימו לב, המבצע אינו כולל קנסות שניתנו בביקורת ניכויים. המבצע חל רק על מעסיקים שעונים על כללי הזכאות, בהתאם להודעה שתופיע באתר".
במקביל, במסגרת פעילות ביטוח לאומי להנגשת השירות לאנשים עם מוגבלות בשמיעה, מעתה תוכלו לקבל שירות מהמוקד הטלפוני באמצעות מתורגמן לשפת הסימנים. "השירות ניתן בימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:00 ל-17:00. לקבלת השירות יש להיכנס לאפליקציית Sign Now בקישור הזה לבקשות ספציפיות ושאלות בנושא האפליקציה ניתן לפנות לשירות הלקוחות של Sign Now בוואטסאפ, או בקישור. לסרטון הדגמה כיצד ניתן לדבר עם נותן השירות באמצעות האפליקציה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה קורה פה?
    R 07/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מלא הטבות מתפרסמות פה כל הזמן לכולם, ואת מי שכחתם, את הנכים בנכות כללית
    סגור