כסף וצרכנות

ראש בראש: חופשה בארץ מול חו"ל - מה יותר זול?

מחפשים חופשה לאוגוסט? מחפשים לטוס הישאר בארץ או לטוס לחו"ל? שנייה לפני שאתם מתחילים את החיפושים, מערכת ice עשתה לכם השוואה איפה יותר זול לבלות בארץ או בחו"ל
ענת סימן טוב | 
המראות מנתב"ג (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
החופש הגדול זה הזמן המעולה לחופשה ארוכה בארץ או בחו"ל. בימים של היום למדנו, שבדקה ה-90 צריך להיות ממש בדקה ה-90, מהיום למחר, בכדי להשיג מחירים זולים לחופשה. אחרת, אם תזמינו כעת חופשה לאוגוסט, תצטרכו להיפרד מכמה עשרות שקלים שאם הייתם מזמינים מבעוד מועד, זה היה עולה לכם פחות. אך אם בכל זאת אתם מחפשים חופשה, בדקנו עבורכם אם שווה לחפש את הדרכון ולטוס או אולי להישאר בחופשה בארץ.
השוונו ובדקנו בין שני יעדים פופולריים בימים אלו בארץ: אילת וים המלח, לעומת יעדי בטן גב באירופה כמו רודוס, ורנה, בורגס ודובאי. לרוב מחירי חופשות בחו"ל זולים יותר משמעותית אם מזמינים את החופשה חודשים מראש, כשאר מגיעים לדקה ה-90, המחירים מתחילים להיות מאוד דומים למחירים של הארץ, אבל עדיין ניתן למצוא כמה יעדים זולים יותר.
אם תרצו לנפוש באילת, המחירים יעלו לכיוון ה-20,00 שקל, אך אם אתם מחפשים להוזיל את החופשה תוכלו לנסוע ליעדים אחרים בארץ. ההשוואה כללה מראשון עד חמישי, להרכב משפחתי של זוג הורים ושני ילדים.
השוויינו בין כמה מלונות של רשת פתאל, ישרוטל, ENJOY ואורכדיאה שבהם היה מקום לתאריך 22-25.8 ולהרכב של זוג ושני ילדים. ישנם מלונות רבים שהם כבר תפוסים בתאריך או שלא מקבלים חדר אחד בהרכב הזה, מה שמהווה בעיה עבור משפחה.

ואם תבחרו לנפוש בים המלח המחירים שם נעים החל מ-11,000 ש"ח 
ואם בכל זאת חשקה נפשכם לטוס לחו"ל, זה תלוי יעד אבל במבט כללי גם הזמנה מעכשיו לאוגוסט תצא לכם הרבה יותר משתלמת מאשר לצאת לחופשה בארץ.

לאחר שבדקנו והשוונו, המסקנה שעדיין זול יותר לנפוש בחו"ל מאשר לצאת לחופשה לארץ. תוסיפו לזה את החוויה, ההתרגשות והאדרנלין שיש כשטסים למדינה אחרת, מתכון מושלם לחופשה נהדרת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה