כסף וצרכנות

השווינו ביטוחי נסיעות חו"ל: זו החברה המשתלמת ביותר

חידשתם דרכון, הזמנתם טיסה ומלון, לקחתם חופש מהעבודה דבר אחד אחרון נשאר לכם לעשות שנייה לפני שאתם מתחילים לארוז, וזה ביטוח נסיעות לחו"ל. בשוק יש המון הצעות והמון חברות, הלכנו לבדוק מיהי החברה המשתלמת ביותר
ענת סימן טוב |  1
תעופה (צילום shutterstock)
חודשי הקיץ הם החודשים העמוסים ביותר לטיסות לחו"ל, בעיקר למשפחות. אחרי שסגרתם טיסה ומלון, תיכננתם מסלולים וטיולים נשאר עוד דבר אחד לעשות, לבחור חברת ביטוח נסיעות לחו"ל.
לפני שאתם ניגשים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל, כדי לחסוך כדאי קודם כל לבדוק אם אין הטבת ימים מתנה מכרטיס האשראי שלכם, מה שיחסוך לחסוך לזוג הורים כמה עשרות שקלים.
הקריטריונים בביטוח נסיעות לחו"ל משתנים והם תלויים בסוג הטיול שלכם, אם את נוסעים לספורט אתגרי וכדומה, הביטוח נסיעות יתייקר. כמו גם אם אתן בהיריון, או לוקחים תרופות קבועות וכדומה, אלה הן פרמטרים שמייקרים את הביטוח.
חשוב מאוד לקרוא את האותיות הקטנות ולדעת מה עושים במקרה וחס וחלילה תצטרכו להפעיל את הביטוח נסיעות. חשוב לדעת איך מקבלים את הכסף ותוך כמה זמן.
ישנן חברות שייתנו לכם כרטיס אשראי נטען, כך שלמשל במידת הצורך, החברה תטעין לכם ישירות לכרטיס אשראי כסף לתשלום עבור בית החולים.
כדאי גם לשים לב מה גובה הביטוח הרפואי, מה גובה החילוץ זמינות ושירות של חברה.
מבחינת מחירי הביטוח, המחירים נעים לחמישה ימים לבנאדם בן 30 בריא, החל מעשרה דולרים עד 16 דולרים כולל ביטוח כבודה באירופה.
ההבדלים נובעים מגובה ההחזרים ושירות החברה.
השוונו כמה חברות ביטוח נסיעות לחו"ל ומצאנו כי מגדל נותנת את הצעת ביטוח נסיעות לחו"ל המשתלם ביותר על סך 10.10$ ועם גובה איתור וחילוץ גבוה בסכומו על סך חצי מיליון דולר.

 
החברה היקרה ביותר הינה PASSPORT, אשר מציעה מחיר של 16$ אמנם, אך החברה מציעות שירותי אקסטרא למשל, תקבלו ממנה כרטיס אשראי נטען בו במקרה הצורך לא תצטרכו לשלם שום כסף בחו"ל, שימוש בטרקלין בעקבות עיכוב בטיסה ואיתור מזוודה שאבדה. האקסטרות הללו מתקדמות ונעימות, במקרה של עיכובי טיסה שלרוב קורים, אך ביטוחי הנסיעות נועדו לכסות מקרי פציעות בחו"ל, ולכן גובה ההחזרים הוא פרמטר חשוב, שכן עלויות אשפוז בחו"ל הן גבוהות מאוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בלי חרטות ומחיר טוב (ל"ת)
    רק הראל 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור