כסף וצרכנות

מותג האופנה העולמי מגיע לראשונה לישראל – לקניון בתל-אביב

המותג הבריטי HACKETT LONDON ופותח סניף ראשון בקניון TLV בתל אביב. המותג מחובר לעולם הספורט ומכוניות היוקרה, בעבר שיתף פעולה עם “אסטון מרטין” הבריטי, וזכה להיות המלביש הרשמי של פורמולה E בשנת 2024
מערכת ice |  2
קניון TLV (צילום טל איז'ק)
Hacket London, מותג אופנה בריטי ויוקרתי, מגיע לתל אביב ופותח סניף ראשון בארץ בקניון TLV. הסניף החדש יהיה בגודל של כ–120 מ"ר. HACKETT הינו מותג גברים יוקרתי הידוע באפשרויות הלבוש שלו בהשראת הסגנון הבריטי. המותג מחובר היטב לעולם הספורט ומכוניות היוקרה, בעבר שיתף פעולה עם “אסטון מרטין” הבריטי, וזכה להיות המלביש הרשמי של פורמולה E בשנת 2024 עם קולקציית ספורט מיוחד שנוצרה עבור התחרות. 
הסיפור של Hackett התחיל בשנת 1983, כשג'רמי האקט פתח את החנות הראשונה שלו למכירת בגדים יד שנייה על כביש המלך בצ'לסי, אנגליה. שם הוא החל ליצור בגדים משלו על ידי כך שמיזג סגנונות מסורתיים יחד עם גזרות עכשוויות. הבגדים המיוחדים שיצר היו פיתרון מושלם עבור אלה החיפשו מומחיות של Savile Row - בעלות אטרקטיבית לאותה תקופה. 

צילום: לנס הפקות
מאז המותג התפתח ונחשב כיום לאחד ממותגי היוקרה הנחשקים בעולם. ישנן מעל ל-160 חנויות ברחבי העולם - ספרד, בלגיה, פורטוגל, צרפת, בריטניה, גרמניה, מקסיקו, הודו, מלזיה, כווית, בחריין, ועוד.
חברת G.U.S MARKETING שבבעלותה מותגים יוקרתיים נוספים כמו GANT ו- G-STAR פותחת את הסניפים של HACKETT תחילה בקניון TLV ובהמשך צפוי להיפתח סניף נוסף בקניון רמת אביב.

באירוע פתיחת הסניף נכחו: מוטי בן משה, בעלי אלון הריבוע הכחול, שי לוי, בעלים ומנכ"ל משותף G.U.S Marketing, דודי כהן, מנכ"ל אקסטרה ריטייל, ואורי מונרוב בעלים ומנכ"ל משותף G.U.S Marketing.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מחיר יקר למותג זגל (ל"ת)
    תתעוררו 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מותג לא מעניין בקניון לא מעניין
    חחח 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וולקם טו דה מידל איסט.
    סגור