כסף וצרכנות

קניון רמת אביב מתחדש: ענקית האופנה נוחתת לראשונה בישראל

איש העסקים מוטי בן משה, מנחית את ענקית האופנה הבריטית האקט (HACKETT) לראשונה בישראל. רשת האופנה היוקרתית לגברים פותחת שני סניפים חדשים, שניהם בתל אביב - בקניון רמת אביב ובקניון TLV
מערכת ice |  2
קניון רמת אביב (צילום איל קרן)
ענקית האופנה הבריטית האקט (HACKETT), המפעילה מותג אופנה יוקרתי לגברים בלונדון, נוחתת לראשונה בישראל ופותחת שני סניפים חדשים, שניהם בתל אביב - בקניון רמת אביב ובקניון TLV, הקניון שבבעלותו של מוטי בן משה.
על פי הפרסום היום (שני) ב-YNET, מי שמביא את רשת האופנה היוקרתית לישראל הוא איש העסקים מוטי בן משה, זאת באמצעות החברה שבבעלותו, אקסטרה ריטייל. המותג היוקרתי מלונדון החל את דרכו בעולם האופנה בשנת 1983. כיום, יש למותג למעלה מ-160 סניפים בחבי העולם, וכעת הוא כאמור נוחת בפעם הראשונה גם כאן בישראל.
כעת, מעניין יהיה לראות מה יהיו התגובות באנגליה כלפי רשת האופנה, שכידוע פעילים פרו פלסטיניים מנסים לסקל כמה שיותר עסקים מול מדינת ישראל. כך למשל איש העסקים הראל ויזל, חווה זאת על בשרו, אחרי שכבר סגר באמצעות קבוצת פוקס שבבעלותו על  חוזה רשמי ובלעדי עם רשת המזון הטרי והקפה האורגני הבין-לאומית פרט א מנג'ר (Pret A Manger), בשיתוף קבוצת ירזין סלע מסעדות, להקמה והפעלת בישראל.
אלא שמספר שבועות מאוחר יותר, רשת בתי הקפה Pret A Manger, ביטלה במפתיע את ההסכם והחליטה לוותר על הכניסה שלה לישראל, זאת על רקע איומים גדולים בחרם מצד ארגונים אנטי ישראלים בבריטניה, שהפכה למוקד שנאה כלפי ישראל בפרט, ויהודים בכלל.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה אנחנו צריכים לקנות תוצרת בריטית מהרנטישמים האלה? (ל"ת)
    1234 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    למה לא מביאים את פריימרק
    שוקי 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שיהיה גם לעמך לא רק יוקרה
    סגור