כסף וצרכנות
טירוף המשלוחים בישראל: זו העיר שבה לא מפסיקים להזמין
תל אביב הובילה את טבלת הערים עם מספר ההזמנות הגבוה ביותר, כשאחריה ניצבות פתח תקווה, ראשון לציון, רחובות ובאר שבע. הממוצע הארצי להזמנה עמד על 150 ש"ח, מה שמעיד על נכונות הצרכנים להשקיע באוכל איכותי במהלך האירוע הספורטיבי
הנתונים מראים כי הצרכנים לא רק הזמינו יותר, אלא גם ניצלו את ההטבות בחוכמה. נרשמה עלייה של 10% בצבירת הקאשבק באפליקציה, כאשר 45% מהסכום נוצל במהלך התקופה. בנוסף, חל זינוק מרשים של 47% במימוש קופונים, הודות למבצע מיוחד שהחל בשלבי ההכרעה של הטורניר. הקופונים, שערכם עלה בהדרגה מ-5 ש"ח ועד ל-20 ש"ח בגמר, זכו לכ-1,100 מימושים.
מעניין לראות את ההבדלים בהעדפות הקולינריות בין הערים. בעוד שבירושלים ותל אביב העדיפו אוכל אסייתי, בחיפה בחרו בהמבורגרים ובאילת הלכו על בשרים. באופן כללי, הקטגוריה המובילה הייתה אוכל אסייתי, ואחריה המבורגרים. המנות הפופולריות ביותר היו צ'יפס, מאקי והמבורגר.
תל אביב הובילה את טבלת הערים עם מספר ההזמנות הגבוה ביותר, כשאחריה ניצבות פתח תקווה, ראשון לציון, רחובות ובאר שבע. הממוצע הארצי להזמנה עמד על 150 ש"ח, מה שמעיד על נכונות הצרכנים להשקיע באוכל איכותי במהלך האירוע הספורטיבי.
עוד ב-
לסיכום, יורו 2024 הוכיח כי ספורט ואוכל הם שילוב מנצח עבור הישראלים. עם עלייה משמעותית בהזמנות, שימוש מוגבר בהטבות, וגיוון בהעדפות הקולינריות, נראה כי המשלוחים הפכו לחלק בלתי נפרד מחוויית הצפייה בטורניר. משלוחה בוודאי מסכמת את האירוע בחיוך, ומצפה כבר לאירוע הספורטיבי הבא.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה