כסף וצרכנות

ישראכרט בהטבה חדשה ללקוחות בישראל: מה תקבלו החל מהיום?

עושים שופינג בחו"ל? ישראכרט בהטבה חדשה ללקוחותיה. משלמים בחנויות בחו"ל בכרטיס ישראכרט המחובר לארנק הדיגיטלי ומקבלים 10% החזר על הקניות, ההטבה מצטרפת למגוון הטבות נוספות ללקוחות ישראכרט בהן 5-7 ימי ביטוח נסיעות משופר לחו"ל חינם, הנחות על חוויות ואטרקציות בחו"ל, והחזר כספי על הזמנת מלונות באונליין
מערכת ice |  1
ישראכרט (צילום shutterstock)
לרגל פתיחת חופשת הקיץ במהלכה ישראלים רבים טסים לחו"ל, ישראכרט מציעה הטבה במסגרתה, לקוחות המשלמים בחנויות בחו"ל באמצעות הארנק הדיגיטלי בטלפון הנייד, יקבלו 10% החזר על הקניות. ההטבה בתוקף החל מהיום, 2.7 ועד סוף החופש הגדול, 31.8.24 (מימוש אחד לכל לקוח). על מנת ליהנות מההחזר, יש להוריד את קוד ההטבה באתר או באפליקציית ישראכרט ולבצע רכישה ביותר מ- 200 שקלים במצטבר.
את ההחזר יקבלו הלקוחות במהלך חודש ספטמבר באמצעות גיפטקארד דיגיטלי למגוון רשתות - עד 120 שקלים החזר ללקוח, כשקבלת ההטבה מותנית ברכישה באמצעות הטלפון הנייד ובביצוע עסקה בהצמדה למסוף או לקופות בתי העסק בחו"ל בלבד. ההטבה היא לכרטיסי מאסטרקארד של ישראכרט.

ההטבה מצטרפת למעטפת הטבות שלמה שישראכרט מציעה ללקוחותיה לפני נסיעות לחו"ל ותקפות כל השנה, בהן כיום: 5-7 ימים חינם בביטוח נסיעות משופר לחו"ל של AIG, הטבות על מאות אטרקציות וחוויות במגוון יעדים בחו"ל באתר ישראכרט פאן –כרגע למוזיאון הלובר, מאדאם טוסו, סיור בפסל החירות, דיסנילנד, אפטלינג, הטבות esim ועוד.
כמו כן, ישראכרט מחזירה כסף ללקוחותיה על הזמנות אונליין לתכנון הנסיעה - מלונות, השכרת רכב, ועוד באתר טופ קאש, לדוגמה באתר הוטלס ניתן ליהנות מעד 7% החזר כספי בהזמנה און ליין, באתר אגודה ניתן ליהנות מהחזר של מעד 5% באתר איירלו, המציע חבילת גלישה, ניתן ליהנות מעד 13%החזר כספי ועוד.
לדברי עמית שגיא, סמנכ"ל שיווק ודיגיטל בישראכרט: "למרות המצב הביטחוני המורכב אנו רואים חזרה הדרגתית לנסיעות לחו"ל שטומנות בחובן הוצאות מרובות-הזמנת כרטיסי טיסה, בתי מלון, אטרקציות, קניות ומזון. לישראכרט יש את מגוון הכרטיסים הטוב ביותר ללקוח הישראלי ברכישות בארץ ואנחנו מחויבים להעניק לקוחותינו את הטוב ביותר גם בשימוש בכרטיסים אלה בחו"ל. כרטיס האשראי הוא אמצעי התשלום הנוח ביותר לשימוש ותשלום דרך הארנק הדיגיטלי בטלפון הוא גם האמצעי הבטוח ביותר לתשלום בחו"ל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גרוע עדיף שלא יהיו הטבות בכלל מי שאין לו שלא יוציא (ל"ת)
    ס 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור