כסף וצרכנות

האחים אמיר ושופרסל במינוי דרמטי: זה היו"ר החדש

בפעם השלישית מאז רכישת שופרסל על ידי האחים אמיר, נכנס לתפקידו יו"ר לענקית המזון. לאחר יוסי אמיר, ופרופ' יצחק שפירא, דירקטוריון שופרסל בחר בארז כלפון המכהן כדירקטור בלתי תלוי בחברה ליו"ר דירקטוריון זמני וזאת עד למינוי יו"ר דירקטוריון קבוע. כל הפרטים | פרסום ראשון
מערכת ice |  3
שלומי ויוסי אמיר (צילום יחצ, vecteezy, unsplash)
דירקטוריון שופרסל החליט הערב (ראשון) על מינויו של ארז כלפון ליו"ר דירקטוריון החברה באופן זמני, וזאת עד למינוי קבוע של יו"ר דירקטוריון. כלפון הינו יו"ר מינהלת ליגת העל בכדורגל וכן יו"ר קצא"א.
מדובר מינוי דרמטי, לאחר שהיו"ר הקודם שנבחר על ידי המנכ"לים המשותפים, האחים שלומי ויוסי אמיר, פרופ' יצחק שפירא מאיכילוב, נאלץ לפרוש לאחר שמשרד הבריאות קבע כי תפקידו הבכיר בבית החולים אינו מתיישב עם ריבוי התפקידים בשופרסל. עוד לפני נאלץ יוסי אמיר לעזוב את תפקידו כיו"ר לאחר דרישת הרשות לניירות ערך (וזאת לאור כך שתפקיד היו"ר הינו לפקח על המנכ"ל).
היו"ר הזמני החדש, ארז כלפון, נבחר במרץ השנה כחלק מרשימת המינויים החדשים לדירקטוריון. יחד איתו נכנסו ל-"בורד" של שופרסל גם חזי צאיג - בכיר לשעבר במשרד הכלכלה, משה ויינגרטן מאלטשולר שחם וצילי נווה.
כאמור, על פי הודעת שופרסל הערב: "החליט דירקטוריון החברה למנות את מר ארז כלפון, המכהן כדירקטור בלתי תלוי בחברה, ליו"ר דירקטוריון זמני וזאת עד למינוי יו"ר דירקטוריון קבוע".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תמנו את שרה נתניהו (ל"ת)
    במילא חסרה לה עבודה 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אם כל הכבוד למנועים קודם תתדאגו למחירים שמרקעים לשמים (ל"ת)
    אזרחית 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אין להם מושג בניהול רשת כזו.
    **** 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרשת תפשוט את הרגל ולא ירחק היום כשזה יקרה. זו דעתי.
    סגור