כסף וצרכנות

הסניף המיתולוגי של מקדונלד'ס נסגר אחרי 30 שנה: "אין מספיק כסף"

הסניף המיתולוגי של רשת המזון המהיר מקדונלד'ס בסן פרנסיסקו, נסגר לצמיתות אחרי 30 שנה, זאת בעקבות חוק חדש שעבר במדינה, המעלה את שכר המינימום מ-16 דולר ל-20 דולר. בנוסף, האינפלציה, השכירות הגבוהה והארנונה היקרה ממש לא תרמו לזכיין של העסק. הסניף מצטרף לשורה של עשרות חנויות שנסגרו לאחרונה במדינה
מערכת ice |  5
מקדונלדס (צילום shutterstock)
הסניף המיתולוגי של רשת המזון המהיר מקדונלד'ס בסן פרנסיסקו, ארצות הברית, שממוקם בקניון סטונסטאון גלריה, נסגר אתמול (ראשון) לצמיתות אחרי 30 שנה שהוא פועל במקום.
על פי בעל הזיכיון של הסניף, סקוט רודריק, החוק החדש שעבר לאחרונה במדינת סן פרנסיסקו שארצות הברית, במסגרתו שכר המינימום עלה מ-16 דולר ל-20 דולר, מקשה עליו לשלם לעובדים והביא למצב שבו הוא נאלץ לסגור את הסניף המיתולוגי שבבעלותו.
למעשה, רודריק הוא ממש לא היחיד שסגר את העסק שלו מאז שהחוק הנוכחי עבר ב-1 באפריל, ועסקים רבים בסן פרנסיסקו נאלצו לסגור את שעריהם. כך למשל ארבי'ס רוסטביף, שנסגרה אחרי 55 שנה בתחילת החודש.
נוסף על כך, גם רשת הטאקוס המצליחה  Rubio's Coastal Grill חטפה מכה קשה ונאלצה לסגור עשרות סניפים במדינה. גם רשת המזון המהיר פוסטרס פריז נסגרה, ועושה רושם שעוד ועוד עסקים בסן פרנסיסקו בדרך לסגור את שעריהם.
לפי בעל הסניף, הארנונה הגבוהה שלוקחים ממנו, בתוספת לשכירות הגבוהה שדורשים ממנו והעלאה בשכר העובדים, כמו גם האינפלציה, הביאו למכה הסופית שנחתה עליו והוא נאלץ כאמור לסגור את הסניף המיתולוגי של מקדונלד'ס.
בראיון שערך ל"ניו יורק טיימס" סיפר רודריק: "זה יום שקורע את הבטן למשפחה שלי. לא היה לי מספיק כסף כדי לשלם את העלאת השכר של העובדים, הארנונה הגבוהה והשכירות הגבוהה שדורשים ממני. זה היה תענוג עבורי ועבור הצוות שלי לשרת כאן את הלקוחות יותר מ-30 שנה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אוכל דוחה
    גועל נפש 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל העובדים מהשטחים
    סגור
  • גם אתה (ל"ת)
    יוסי 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    הפוגרסיבים בארה"ב הורסים את קלפורניה עד היסוד
    אני 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הפוגרסיבים בארה"ב הורסים את קלפורניה עד היסוד
    סגור
  • 2.
    איזה כיף שאלו הן הצרות.... הלוואי עלינו! (ל"ת)
    א.ק. 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 1.
    מ 16 ל20 אפשר 18 ולהמשיך ולהעסיק עובדים מה עדיף (ל"ת)
    משה משה 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור