דיגיטל וטק
מקדונלד'ס מבטלת את השירות הפופולרי: מה גרם לה להודות בכישלון?
מקדונלד'ס החלה בשיתוף פעולה עם IBM, במסגרתו הציבה עמדות מבוססות בינה מלאכותית שהחליפו את העובדים בחלק מהסניפים בהם יש לה מק דרייב. אלא שכעת החברה החליטה לשנות כיוון ולהפסיק עם השירות, אחרי שלא עמד ביעד ועבד רק ב-85% מהמקרים
אחד מהשירותים הפופולריים ביותר במקדונלד'ס הוא ללא ספק עמדות המק דרייב שפרוסות מחוץ לחלק מהסניפים של רשת המזון המהיר בישראל, אך בארצות הברית מדובר בשירות שהוא פופולרי במיוחד ונמצא בהרבה מאוד סניפים.
לאחרונה, בשנת 2021 יצאה מקדונלד'ס בשיתוף עם IBM במהלך מסקרן במיוחד, במסגרתו הציבה הרשת עמדות של צ'טבוטים המבוססים בינה מלאכותית, אשר פרוסים בעמדות רבות של מק דרייב, כשהרשת ניסתה לשפר בדרך זו את השירות שלה.
אלא שכעת, ענקית המזון המהיר מודה בכישלון ומבטלת את השירות ואת שיתוף הפעולה המסקרן עם IBM. מקדונלד'ס הודיעה כבר על המהלך, שייכנס לתוקף כבר בתחילת החודש הבא (יולי). על פי נשיא ומנכ"ל מקדונלד'ס כריס קמפצ'ינסקי, הסיבה לכך היא שהצ'טבוט לא עבד בצורה אופטימלית, ולמעשה הוא עבד בצורה קולית טובה רק ב-85% מהמקרים.
עוד ב-
נוסף על כך, טען קמפצ'ינסקי כי לפחות על אחת מתוך כל חמש הזמנות שנעשו בסניפי המק דרייב בהם הוצבו אותן מכונות, העובדים נאלצו להתערב ולעזור ללקוחות, מה שהפך את השימוש בבינה מלאכותית לפחות יעיל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.מדברים על ai ובסוףחחחחח 06/2024/18הגב לתגובה זו0 0להזמין דאבל מק וקולה וסלט והתוכנה נכשלת ב 20 אחוז. אחר כך רוצים שזה יחליף אנשי חמרה תוכנה ..סגור