כסף וצרכנות

מענק של מיליון שקל: זה המנכ"ל שיקבל בונוס מיוחד

דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום, מקבל מענק מיוחד בגובה של מיליון שקל על הצלחת עסקת מכירת אחזקות דסק"ש בחברת התקשורת, ועל תרומתו לכך. בחברה רוצים רצף ניהולי עם הבעלות החדשה, והמענק מותנה בהשלמת 3 שנים כהונה נוספת כמנכ"ל
מערכת ice | 
כסף (צילום shutterstock)
בעלי המניות בסלקום הכריע היום (חמישי) כי המנכ"ל דניאל ספיר יקבל מענק של מיליון שקל על עסקת מכירת אחזקות דסק"ש בחברת התקשורת וזאת "לאור תרומתו הרבה ויוצאת הדופן של מנכ"ל החברה, מר דניאל ספיר, להצלחתה של העסקה".
בהחלטה שהתקבלה היום, הוחלט לאשר מענק מיוחד חד פעמי למנכ"ל סלקום,  דניאל ספיר, בסך של 1,000,000 שקל, עם תנאי ברור: המענק ישולם לאחר השלמת העסקה. מדובר אם כן ב-8.37 משכורות חודשיות. 
לא רק זאת, בנימוקים להבאת המענק החד-פעמי למנכ"ל נכתב כי בחברה רואים את הרציפות הניהולית כדבר קריטי לחברה כרגע עם העברת הבעלות: "לשם הצלחתה של העסקה, לרבות המשך שימור רצף ניהולי ותפקודה של החברה לאור השלמת העסקה, החברה זקוקה להירתמות מלאה ועבודה רבה מצד צוות הניהול הבכיר, המורכב מעובדי מפתח אשר תרמו ותורמים רבות לחברה", כמו כן נכתב: "החשיבות העליונה שרואה החברה בשמירה על רציפות ניהולית, שהינה חלק חשוב ואינטגראלי מהצלחתה של החברה גם לאחר השלמת העסקה ושינוי השליטה בחברה".
איך תישמר הרציפות הניהולית? אחד מהתנאים למענק המיוחד הוא עבור התחייבות של ספיר להמשיך לכהן בתפקידו למשך תקופה של 3 שנים ממועד השלמת עסקת דסק"ש. אם ספיר יסיים מיוזמתו את תקופת כהונתו לפני תום 3 שנים, הוא יידרש להשיב את החלק היחסי מתוך המענק המיוחד.

כזכור, בדצמבר שנה שעברה, דיווחה דסק"ש  על מכירת אחזקותיה בסלקום (כ-35.57%) לקרן הפרייבט אקוויטי פורטיסימו קפיטל, בתמורה לסך של כ-925 מיליון שקל, המשקפים שווי של 2.6 מיליארד שקללסלקום. עורכי הדין שירי שחם, שי מרגלית ואור פרל ממשרד ארנון, תדמור-לוי יצגו את דסק"ש. את פורטיסמו יצג משרד עדי קפלן ושות'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה